elke keer zondags klachten

af en toe word ik er simpel van. elke keer zondagssavonds krijg ik klachten. harde buiken, pijn in me rug had gister ook erg last aan de onderkant van me buik en kreeg tot verbazing 2 weeen. 1 in me buik en 1 in me rug.
ik doe zondags niet veel.. wat moet je er van denken?

Tja het had kunnen doorzetten. Maar helaas niet. Weer een week wachten hihi. Weet niet hoever je bent. Maar hoop voor je dat het doorzet indien je >37 weken bent

x yvonne

Die laatste loodjes he!!!ik had bij mn 2de zwangerschap heel vaak een valse start gehad en harde buiken.uiteindelijk kwam ie 4 dagen na de uitgerekende datum,dit keer nog erg rustig gelukkig.tot op heden weinig last van harde buiken.wel dat de baby niet veel plek meer heeft,dat klopt ook wel want mn baarmoeder is erg hoog en smal,kan volgens verloskundige alleen nog maar de breedte in.ben nu 34+3 dagen.
liefs jootje

Misschien omdat je dan echt een dagje rustig aandoet? Kan best zijn dat het daarom dan in beweging komt.

Zelf heb ik gisteravond ook de eerste echte weeën gehad, net toen ik in bed lag natuurlijk. Ze kwamen meteen om de 7 min, hielden ruim een minuut aan en voelden goed. Na een uurtje werd het helaas weer minder en nu is het weer rustig.&^*$%$ Hopen dat het deze week doorzet!!

Liefs ciomama

Ik ken t hoor ik heb t al vanaf zaterdagavond met tussenpozen.Vanmorgen had ik t bijvoorbeeld ook weer en nu is t weer rustig. Ik zie wel wanneer t echt door gaat zetten maar meer dan afwachten kan ik toch niet en ik word er snachts nog niet wakker van dus hier valt t allemaal nog wel mee haha.

xx

@zuster yvonne het mag van mij nog wel even wachten ben nu 34+2 kijk je weet nooit maar toch.. moet wel zeggen dat khet even smoorheet kreeg hoor.. want herkende het gelijk...

Terug
Bovenaan