Elke maand paar dagen schijnzwanger...grrr

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Kan het toch weer niet laten om wat te posten.
Moet nog 6 dagen wachten. Irritant!! Wil er helemaal niet zo mee bezig zijn, maar dat doe ik wel.
Als gevolg daarvan voel ik van alles. Af gelopen dagen veel steekjes gehad. Had ik vorige maand ook maar toen iets later en werd uiteindelijk toch gewoon ongesteld.
Een goede graadmeter bij mij is misselijkheid en geen zin in koffie.
Daar heb ik nu nog geen last van dus trek ik een soort van conclusie dat t vast wel niks zou zijn.
Zou willen dat ik het van me af kon zetten maar dag lukt niet goed.

Maar ja....moet toch echt nog even wachten.

Dat wachten is inderdaad vreselijk irritant. Telkens als ik mezelf er op betrap probeer ik aan iets anders te denken, maar dat is zo moeilijk. Hopelijk is het raak!

Balen is dat he elke maand weer wachten en hopen! Ik wacht met je mee.... Ben er gelukkig niet zo mee bezig maar ben op dit moment ook ziek.

Duimen voor een positieve testen deze maand!

haha, fijn he. Ik zou ook wel een potje geduld kunnen gebruiken. Misschien is het wel te koop via internet. ;-)
Ook hier op het wachtbankje. Nod rond 27/29 okt,.. ook nog een paar dagen te gaan. De hele maand is het goed gegaan maar sinds gisteren idd weer erg onrustig... was het maar vast weekend. Zucht!
Heb verder nergens last van, maar dat had ik in de andere 2 zwangerschappen ook niet.
Succes met wachten!! Weet je al wanneer je gaat testen, of wacht je netjes tot je overtijd bent?

Liefs M

Hi,

Ik ga netjes wachten. Bij mijn andere twee testte ik ook pas na een week overtijd positief.

Ik heb echt buikpijn joh. Net alsof ik heel snel enorm ongesteld ga worden. Wat misschien ook wel gewoon gaat gebeuren.
Verder nog weinig tekenen dus durf niet te veel te hopen.

Gewoon irritant dat wachten.

Jullie ook succes he, met wachten!!!
Duimen duimen duimen!

net een dieren instinkt he..
we voelen van alles,en staan ook steeds stil bij wat we nu ook allemaal wel niet voelen..

irritant!!

maar wie weet...

je wilt er niet aan denken ..maar iedere minuut van een dag sta je er bij stil..
Je wilt niks voelen en juist nu voel je ieder steekje .rommeling en krampje ..

we willen t te graag ...maar weet wel dat als t zover is er ook zeker een moment komt waarop je denkt oke tijd voor de bevalling hahahaha

xxx

Ik sluit me aan bij Kimona.
Eigelijk hebben we allemaal heel wat te verwerken he! Elke keer de teleurstellen, spanningen, hoop en vrees....

Ooit zullen we toch wel een mooi klein jongentje of meisje in ons armen hebben... Ik hoop het...

Terug
Bovenaan