elke maand weer iets anders. pppffff!!!!!!

hoi damens

ik zat voorheen bij het andere forum maar het word denk ik tijd dat ik hier maar mee ga schrijven. ik ben sinds okt 2007 gestopt met de pil maar sinds mei 2008 voor een kindje gegaan. dus 1.5 jaar pil vrij en 1 jaar aan het hopen op mijn wondertje. ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus 25 dagen. 1 x 3 weken overtijd maar geen zwangerschap helaas. we hebben ook alle onderzoeken gehad en alles was goed. nu moeten we tot okt wachten en dan krijg ik een kijkoperatie. nu had ik vorige week heel veel slijm, precies in de week van mijn eisprong, die ik dinsdag had aangezien mijn ovu test.
maar het slijm was dik en bruin rose van kleur. ook heb ik nog steeds een apart gevoel in mijn buik, geen ongi pijn, anders. een soort drukkend gevoel. ik zou heel graag een antwoord willen want ik herken dit niet.

liefs kim

Hoi Kim,

Kan me voorstellen dat je er moe van word. Ik heb weleens gehoord dat roze slijm ook kan  komen door het innestelen.Hopelijk is dat het! Sterkte met wachten.

Groetjes lente  

hey hoi kim,

Jeetje wat ben ik blij dat ik jou verhaal lees..   ik heb dan geen bloed verloren maar heb al wel een paar dagen een raar gevoel in me onderbuik, beetje krampjes maar ook weer niet,rare steekjes en een vol gevoel

Ik heb pas volgende week mijn nod..!   En jij?

Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad, en ik kan me nog herrineren dat ik dat toen ook had, toen dacht ik dat ik ongesteld moest worden maar bleek dus zwanger te zijn...

Ik ga mezelf niet gek maken, en hopen dat het weer zo zal zijn maar het zou toch wel erg leuk zijn..

Groetjes mirjam

hoi mirjam

ik vind het in ieder geval ook fijn dat iemand het herkend.
ik zat voorheen nog op forum zwanger worden maar daar hoor ik niet meer thuis denk ik. ik heb volgende week dinsdag mijn nod. ik voel verder niks anders alleen dat ik nu geen zere borsten heb wat ik normaal een week voor nod wel heb. laatst was ik 3 weken overtijd met negatieve testen en toen had ik ook geen zere borsten, de cyclus erna wel. hoe lang zijn jullie al bezig en jeetje een miskraam is ook niet niks. hoeveel weken was je toen?

maar zoals ik begrijp heb je ook een raar gevoel in je buik maar ook die rare afscheiding ( bruin rose) een week lang, of dat niet?

ik zie je reactie graag tegemoet liefs kim

Hey kim,

jah ik heb gelezen dat   je al wel een poosje bezig bent om zwanger te worden ja.
Wat verschrikkelijk rot voor je.

Ik was 25 jan getopt met me pil 5 dagen later mijn menstruatie en de keer erop was ik gelijk zwanger..   Ik was in sjock joh had ik echt nooit verwacht.. Ik ben ooit in een vorige relatie 2 jaar bezig geweest zonder een enkel resultaat dus had wel verwacht dat het deze keer ook erg lang zou duren voordat ik zwanger zou zijn.

Maar jammer genoeg mocht het niet zo zijn ik was 7 weken en een dag toen ik verschrikkelijk veel bloedverlies kreeg. ben in dat weekend 2 keer naar het ziekenhuis gemoeten op zaterdag zag ik voor het eerst een hartje kloppen en maandag was het voorbij. Ik moest toen gelijk onder narcose gecurreteerd worden omdat ik zoveel bloedverlies had... tja was wel erg verdrietig maar blijkbaar besluit moeder natuur dat het niet zo mocht zijn.

Jij had het ook over die afscheiding ( roze) dat heb ik nu   niet maar vorige keer toen ik zwanger was wel..!! ook een week voor mijn nod toen!

Jeetje sorry dat mijn verhaal een beetje lang is geworden..   hahaha

hoi mirjm

jeetje wat een verhaal. ja idd moeder natuur maar maakt het niet minder klote.
ik word er zo gek dat je elke maand weer iets anders voelt maar die afscheiding kan niet tussen mijn oren zitten, dat ik het mezelf aanpraat ofzo. vond het zo gek. ik heb vandaag trouwens even met de assistent van mijn gyn gesproken en ben vergeten dat vergeten te vragen maar ze gaf me wel een andere tip.

als je temp. of ovulatie testen gebruikt dan verwacht je als je temp stijgt of de test het positiefst is dat dan je ei sprong er aan komt. maar een of andere hoge dokter die heeft bewezen dat je dan te laat bent.
dat je ei al is gesprongen. vond ik een apart verhaal want ik gebruik ovu testen en niet dat ik wacht met klussen totdat ik de positieve test heb maar reken het wel uit en wacht een dag of 2 met klussen zodat het zaad optimaal is.

hihihi ik weet niet of je er wat aan hebt maar wou het even kwijt

succes liefs kim

die afscheiding zit echt niet tussen je oren hoor, ik bedoel je ziet het toch, dus praat het je zelf maat niet aan dat het tussen je oren zit hoor.

Heb je dat gevoel in je buik en die afscheiding nog nooit eerder gehad?

Dat van dat ei en die ovulatie testen heb ik op internet gelezen jah, maar als je een positieve ovul. test heb dat blijft je ei toch nog 6 tot 12 uur in leven ?

Jeetje ik ben nu 36 jaar en hoop toch echt dat het ooit nog goed komt

Groetjes mirjam

nee idd die afscheiding zie ik met eigen ogen.
nou zij zei dat als je een positieve test hebt dan is je ei al gesprongen. misschien heb je gelijk, ik weet het niet zeker nu.
ik had vorige week dinsdag een positieve test, die heb ik sávonds gedaan maar smiddags kreeg ik een hevige ongi kramp en ben toen naar de wc gegaan en zag bij het afvegen die afscheiding zo erg dat ik een tampon in heb gedaan. het was dik en rose beige van kleur met een bloedsliertje ( sorry hoor). ik verwachte geen innestelling omdat ik daarna volgens die test pas een ei sprong zou moeten krijgen maar nu met haar gesproken zou het dus kunnen dat ik een paar dagen eerder een ei sprong heb gehad en dus misschien wel met een innstelling te maken heeft. wat een frustratie!!!!

maar probeer jij je maar geen zorgen te maken want je weet dat je zwanger kunt raken. put daar je kracht uit. ik weet dat het niet altijd makkelijk is maar wel het beste.

even voor de duidelijkheid, ben je nu vanaf dit jaar jan bezig?

liefs kim

Terug
Bovenaan