Elke maand zieker en zieker

<p>Hallo,</p><p>In april heb ik een curettage ondergaan na een ma. Sindsdien word ik elke maand zieker en zieker wanneer ik mijn menstruatie moet krijgen. Ondertussen starten de kleine bloedingen al 10 dagen op voorhand, evenals het overgeven en de diarree. Daarnaast heb ik ook steeds meer last van rugpijn en pijnlijke steken, sinds deze maand heb ik ook ontzettende migraine hierboven op en voel ik mij echt volledig uitheput.</p><p>De gynaecoloog zei dat ik het nog maar enkele maanden aan moet zien, het is te vroeg om hier al verdere onderzoeken naar te doen. </p><p>De hoop op een nieuwe zwangerschap is klein hierdoor, ik vind het wel niet normaal dat ik elke maand zieker en zieker word. Iemand hier ervaring mee?</p><p>Groetjes,</p><p>Gomi</p><p> </p>

Wat ontzettend naar voor je. Ben je al bij de huisarts geweest in de tussentijd? Hopelijk is er een oplossing voor zodat je je snel veel beter gaat voelen ?
Sterkte

Normaal gezien heb ik een erg begripvolle huisarts, maar ironisch genoeg blijkt deze momenteel niet te werken owv zwangerschap.
Ik ben bij de gynaecoloog geweest maar deze ging er erg licht over. Neem maar wat pijnstillers. Op een bepaald moment heeft hij mij zelfs aangeraden om 12 ibuprofens per dag te nemen, wat ik zeker niet wil doen.

Terug
Bovenaan