Elke nach huilt ze soms wel drie keer

Me dochter huilt elke nacht soms wel een paar keer per nacht en word niet stil uit zich zelf ze krijgt nu een tandje de eerste dus Mischien is dat het wel.
Ze krijgt nu sinds 2 dagen kv als laatste fles. En s ochtens krijgt ze nog bv. Iemand tips idee laten huilen werkt niet want dan zet ze het op krijsen en dat vind ik ook zielig

Wij hebben hetzelfde probleem, maar dan 's avonds...
Wij laten hem meestal een uurtje huilen, elke 5 minuten erheen. Vaak werkt het niet en halen we hem er even uit en ligt ie een kwartiertje bij ons in bed en gaat dan slapend zijn eigen bed weer in.
Kan het zijn dat ze misschien honger of dorst heeft? Wij geven soms nog een klein flesje melk en dat helpt ook wel.
En die tandjes kunnen het ook wel zijn. Onze zoon krijgt er nu ook 1. Wij gebruiken daarvoor dentonix, lijkt wel te helpen.

Verder weet ik geen tips, maar hier zijn ze ook welkom, want slapen is hier soms echt een ramp...

Kan het zijn dat ze krampen heeft van de voeding? Onze dochter heeft een paar maanden geleden gehad. Wij gingen erheen haalde haar uit bed, ff troosten, zonder te praten en dan weer naar bed, na ongeveer een maand hield t op, maar leuk is anders . Wij hadden ook dentinox, maar dan moet je wel ff heel goed de gebruiksvoorwaarden aanwijzing lezen....als het de tanden zijn...

ij hebben op dit moment het zelfde probleem, maar dat komt zeker weten door dat de kleine man tand nr 7 door krijgt. Bij elke tand die hij krijgt is hij soms 3 nachten zo bezig.

Aan het eten zou het kunnen liggen denk na wat je gegeven hebt. Misschien heb je kool gegeten en kan de kleine daar niet tegen.

Ik gebruik chamodent, voor de tandjes en ben erg tevreden er over...

Succes

Herkenbaar, ze gaan ook dromen. Ze moeten alles verwerken wat er overdag gebeurd is. Harm huilt ook vaak even in z'n slaap. De ene keer gaat 't vanzelf over, de andere keer moet ik hem even troosten. Succes!
Liefs

Terug
Bovenaan