elke nacht eruit bij baby 6 maanden

Hallo allemaal,

Ik moet bij mijn zoontje van 6 maanden er elke nacht 1-5 keer uit om zijn speentje in zijn mond te doen. Hij slaapt in een puckababy, omdat hij erg moielijk in slaap komt. Afbouwen met de puckababy is me tot nu toe nog niet gelukt.
Heeft 1 (of meer) hier ook ervaring mee en/of tips?

Alvast bedankt!
 
Speentje afleren. Bij mn oudste moesten we ook vaak eruit 's-nachts. Minimaal 2 keer maar helaas meestal wel een keer of 6 a 7.....

Toen we met 10 maanden de speen van het een op andere moment niet meer gaven was het na 3 nachten over.... Sindsdien is het een heerlijke slaper die 's-nachts misschien 1 keer in de paar maanden wakker wordt (ze is inmiddels bijna 2)

Pauline

ps: ze kon de speen prima zelf in haar mondje stoppen hoor, maar dan gooide ze de speen bijvoorbeeld uit bed.... Dus zelfs al kan je de puckababy afleren, is hett misschien toch niet dé oplossing ondanks dat hij dan zn handjes vrij heeft?
 
Lastig zeg.

H doet haar speen zelf terug mits ze `m niet uit bed gooit maar over het algemeen word ze er `s nachts niet eens wakker van.

Misschien afleren?
Al zal dat misschien nu al lastig zijn zou ik dat denk ik proberen. De puckababy afbouwen zal inderdaad niet veel helpen denk ik.
 
Terug
Bovenaan