Elke nacht in zijn slaap huilen

<p>Mijn kindje huilt elke nacht in zijn slaap, volgens mij is hij dan het dromen.</p><p>Hij slaapt gewoon. Ik maak hem dan ook niet wakker.  Kan wel een  uur aanhouden.</p><p>Hebben meer kindjes hier last van?</p><p>En kun je hier iets aan doen? :)</p>
 
Herkenbaar hoor, vaak snikt hij hier even, dan is het 10 min stil en weer even snikken en dat kan idd wel een uur doorgaan. Zolang hij niet aanhoudend of enorm huilt wacht en luister ik of hij gewoon weer lekker doorslaapt
 
Onze dochter is ook echt een dromer. Als zij langer dan een kwartier huilt, halen we haar even slapend uit bed en knuffelen we haar in stilte. Ze slaapt daarna heerlijk door zonder nachtmerrie.
 
Ik herken het wel, mijn dochter had dit tussen de 14-20 maanden ook vaak.. google eens op nachtangsten, misschien herken je het. Ik vermoed dat mijn dochter daar last van had. Heel naar, zoek een manier om je kindje het beste te troosten. Voor de één helpt het om te knuffelen, voor de ander juist niet.
Het wordt minder als ze ouder worden. Mijn dochter is nu ruim 2 jaar, heeft nog wel eens een droom s nachts en dan huilt ze even, maar dan kalmeert ze direct als ik erheen ga en blijft niet meer in een huilbui hangen, wat een jaar geleden wel zo was.
 
Ik herken het wel, mijn dochter had dit tussen de 14-20 maanden ook vaak.. google eens op nachtangsten, misschien herken je het. Ik vermoed dat mijn dochter daar last van had. Heel naar, zoek een manier om je kindje het beste te troosten. Voor de één helpt het om te knuffelen, voor de ander juist niet.
Het wordt minder als ze ouder worden. Mijn dochter is nu ruim 2 jaar, heeft nog wel eens een droom s nachts en dan huilt ze even, maar dan kalmeert ze direct als ik erheen ga en blijft niet meer in een huilbui hangen, wat een jaar geleden wel zo was.
 
Ik herken het wel, mijn dochter had dit tussen de 14-20 maanden ook vaak.. google eens op nachtangsten, misschien herken je het. Ik vermoed dat mijn dochter daar last van had. Heel naar, zoek een manier om je kindje het beste te troosten. Voor de één helpt het om te knuffelen, voor de ander juist niet.
Het wordt minder als ze ouder worden. Mijn dochter is nu ruim 2 jaar, heeft nog wel eens een droom s nachts en dan huilt ze even, maar dan kalmeert ze direct als ik erheen ga en blijft niet meer in een huilbui hangen, wat een jaar geleden wel zo was.
 
Ook herkenbaar, alleen niet dat het een uur duurt maar het kan wel meerdere keren voorkomen.

Soms schiet ze helemaal in de paniek wakker, gaat zitten of zelfs staan maar valt dan weer als een blok in slaap.

Soms ook wel een kwartier dat ze op haar buik allemaal ligt te draaien en woelen en dan ook huilen maar meestal laten we haar.

Zolang ze niet rechtop in bed staat, proberen we er niet heen te gaan.
 
Hier wordt standaard een paar keer per nacht even gehuild. Volgens mij omdat ze een beetje wakker wordt en dat niet wilde of omdat ze eng droomde. Dit gebeurt echt al maanden bijna elke nacht... dacht dat we de enigen waren.
 
Terug
Bovenaan