elke nacht rond 4 uur wakker ?

hoi hoi,

ik ben de laatste tijd elke keer rond 4 uur wakker, rond een uur of 6 val ik dan wel weer in slaap.

mn yoga lerares zei dat t oefenen was voor zometeen wanneer ik nachtvoeding ga geven.

herkennen jullie dit?

x jessica

Ik had het bij de eerste zwangerschap ook ja. Telkens op hetzelfde moment wakker 's nachts. Nu ben ik op het moment veel wakker 's nachts, hoop dat dat geen voorteken is! :D

Heb ik ook een poosje last van gehad, nu is het weer op een andere tijdstip...
Om half 1 maar val wel weer snel in slaap.

Over het algemeen gaat het nu wel wat beter omdat ik slaap te kort heb.
Mijn zoontje is de laatste tijd vroeg wakker dit verschilt van half 4 to 6 uur...
S' middags word er niet meer geslapen.

Groetjes Natasja (27wk 6dgn)

Hoi meiden!

Ik heb het 's nachts wakker ook gehad. Vervelend is dat he! Nu slaap ik al beter, ben ook erg moe aan het worden de laatste week. Maar dat kan ook door de verhuizing komen.
Hopelijk slapen we allemaal een beetje door! Straks alle energie nodig voor die kleine!

groetjes Janne (krukel)

Heel herkenbaar hoor. Je lichaam bereidt je idd voor op het niet meer door kunnen slapen als de kleine er is. En je zal w.s. ook naar het toilet moeten. Ik moet in iedergeval minstens 1 x per nacht.
Veel succes en pak idd aan slaap wat je pakken kan. groetjes

hey hoi
ik ken het ook. ik heb er nu zo 1 a 2 weken last van.
dan wordt ik wakker en denk ik nee toch moet ik nu al telkens eruit voor het plassen :)
maar gelukkig vaak nog mee.
ben dan even wakker en denk dan soms van zal ik naar de wc neee brrrrrrr veelste koud.
tot nu toe veel ik dan ook snel weer in slaap en de ene keer ga ik wekl naar de wc, want daarna slaap ik dan ook weer goed.
en anders ben ik net iets voor 7 als nog wakker net iets voor dat de wekker van me man gaat en dan kan ik als nog naar de wc.
groetjes

Ook ik slaap lichter en korter. Ook op mijn vrije dagen wordt ik om 6 uur wakker.
Tegenwoordig pik ik 's middags nog een uurtje slaap mee.
Groetjes

Ik heb er ook last van, wordt vaak tegen 03.00 uur wakker en blijf dan een uurtje draaien. Probeer overdag een uurtje lekker luit op de bank te zitten, zodat ik niet te vermoeid ben.
Ook droom ik de meest vreemde dingen, vooral over de bevalling. Dan droom ik dat ik een heel klein babytje krijg en dat ik niet meer weet waar ik het gelaten heb.

Terug
Bovenaan