A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik ben onderhand bijna wanhopig door een enorm slaapgebrek.
Yende is nu ruim 6 maanden, heeft tussen week 8 en plm 20 keurig doorgeslapen, maar nu is ze al weken aan een stuk elke nacht wakker.
Van alles hebben we al geprobeerd: warm badje, rondje wandelen, nutrix uit een flesje (ze krijgt nog borstvoeding).
Maar elke nacht wordt ze wakker. Soms 1x, maar regelmatig ook elk uur...gaaaaap.....
Ik heb nog 3 andere kinderen waarvan er 2 naar school moeten, dus laten huilen (dat zeggen veel mensen) is geen optie. Anders zitten we straks met heel het gezin heel de nacht op...
Ze slaapt ook nog bij ons op de kamer dus ik hoor ook echt alles.
Het is een heel vrolijk, lief meisje, maar....die nachten....
Wie herkent dit, beter nog: wie heeft tips?
Liefs Manda, mama van Yende
Ik ben onderhand bijna wanhopig door een enorm slaapgebrek.
Yende is nu ruim 6 maanden, heeft tussen week 8 en plm 20 keurig doorgeslapen, maar nu is ze al weken aan een stuk elke nacht wakker.
Van alles hebben we al geprobeerd: warm badje, rondje wandelen, nutrix uit een flesje (ze krijgt nog borstvoeding).
Maar elke nacht wordt ze wakker. Soms 1x, maar regelmatig ook elk uur...gaaaaap.....
Ik heb nog 3 andere kinderen waarvan er 2 naar school moeten, dus laten huilen (dat zeggen veel mensen) is geen optie. Anders zitten we straks met heel het gezin heel de nacht op...
Ze slaapt ook nog bij ons op de kamer dus ik hoor ook echt alles.
Het is een heel vrolijk, lief meisje, maar....die nachten....
Wie herkent dit, beter nog: wie heeft tips?
Liefs Manda, mama van Yende