elke nacht wakker

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben onderhand bijna wanhopig door een enorm slaapgebrek.

Yende is nu ruim 6 maanden, heeft tussen week 8 en plm 20 keurig doorgeslapen, maar nu is ze al weken aan een stuk elke nacht wakker.
Van alles hebben we al geprobeerd: warm badje, rondje wandelen, nutrix uit een flesje (ze krijgt nog borstvoeding).
Maar elke nacht wordt ze wakker. Soms 1x, maar regelmatig ook elk uur...gaaaaap.....

Ik heb nog 3 andere kinderen waarvan er 2 naar school moeten, dus laten huilen (dat zeggen veel mensen) is geen optie. Anders zitten we straks met heel het gezin heel de nacht op...

Ze slaapt ook nog bij ons op de kamer dus ik hoor ook echt alles.

Het is een heel vrolijk, lief  meisje, maar....die nachten....

Wie herkent dit, beter nog: wie heeft tips?

Liefs Manda, mama van Yende

quote: Mama van bijna 4 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2008 20:49:16'));

Hoi allemaal,

Ik ben onderhand bijna wanhopig door een enorm slaapgebrek.

Yende is nu ruim 6 maanden, heeft tussen week 8 en plm 20 keurig doorgeslapen, maar nu is ze al weken aan een stuk elke nacht wakker.
Van alles hebben we al geprobeerd: warm badje, rondje wandelen, nutrix uit een flesje (ze krijgt nog borstvoeding).
Maar elke nacht wordt ze wakker. Soms 1x, maar regelmatig ook elk uur...gaaaaap.....

Ik heb nog 3 andere kinderen waarvan er 2 naar school moeten, dus laten huilen (dat zeggen veel mensen) is geen optie. Anders zitten we straks met heel het gezin heel de nacht op...

Ze slaapt ook nog bij ons op de kamer dus ik hoor ook echt alles.

Het is een heel vrolijk, lief  meisje, maar....die nachten....

Wie herkent dit, beter nog: wie heeft tips?

Liefs Manda, mama van Yende

hoi hoi
ook hier het probleem.
caithlyn slaapt normaal altijd door en komt pas rond 7a 8uur smorgens de laatste 1,5 week komt zo soms 1keer maar soms ook 4a5 keer per nacht en als ik de speen geef is het goed,waarschijnlijk hoord dit bij de leeftijd ze heeft het eerder gehad rond de 6maanden maken ze een sprongetje (ik heb oei ik groei) en ik denk dat het hier aan ligt normaal als ze dit heeft duurd het ongeveer 1 a 2 weken tis al 2 keer eerder gebeurd en telkens bij een sprongetje dus ja,je kan er weinig aan doen alleen afwachten denk ik tot ze weer door gaan slapen,maar ook ik die verder geen kinderen heeft alleen caithlyn word hier ook dood moe van elke nacht eruit je bent helemaal uit je doen bah.wel slaapt caithlyn op der eigen kamer maar ja we hebben een babyphone en ik hoor ook alles

verder helaas geen tips,oja gewoon door gaan haha meer kan je niet doen en ik laat der ook niet huilen hoor

nou succes en hoop dat snel beter gaat

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hallo,

Tja ik weet niet of je een stukje van mij hebt gelezen, maar ik zat met het zelfde probleem.
Alleen mijn kleine is 4 maanden.
Als mijn moeder gevoel ergens tegen is, dan is het laten huilen. En ik deed dat dus ook niet. Maar binnen een week kwam hij van niet naar 4 keer per nacht. En dat een paar weken. Overdag was/is hij een voorbeeldig vrolijk mannetje.
Ik was helemaal moe. Iedereen zei, ach meid, dat hoort erbij. Maar ik raakte behoorlijk van slag.  Naar een gesprek bij het c.b, zeiden ze mij ook hem toch een nacht te laten huilen.
Nou ik heb dat dus gedaan.
Hij heeft 13 min  gehuild ( ik ook)  
Daarna was het over!!!
Hij slaapt nu weer door van half 9 en ik moet hem om 7 uur wakker maken.
Ook wij doen hem sávonds in bad.
Ik weet dat je nog andere kinderen hebt, maar misschien kan je het toch één of twee nachten proberen. Misschien kan je de andere kinderen een weekendje ergens laten slapen??
Ik weet dat het voor mij makkelijk is  om te zeggen, want ik heb maar één boefje.

Hoop dat je er toch wat aan hebt en anders heel veel succes.
Groetjes Suus

oooh, ook ik herken het probleem.
nu moet ik zeggen dat nathalia er maar 1 keer uitkomt ( ff afkloppen)
ze slaapt sinds week 6 al door maar de laatste paar weekjes komt ze soms s'nachts.
ook ik laat haar niet huilen want dan heb ik boze buren/onderburen. 9 ons huis is heel erg gehorig)
als ik haar even optil en daarna haar tingeldoosje aanzet, is het weer goed en slaapt ze binnen 5 minuten weer.
en waarvan ze nou wakker wordt? geen idee, mischien een nare droom ofzo.
of het hoort gewoon bij de leeftijd idd.
wel vermoeiend zeg, als ze 4 a 5 keer per nacht komt en je hebt nog 2 kinderen lopen.
ik kan evt als nathalia haar flesje heeft gehad om 8 uur nog wel even terug naar mn bed. jij dus niet.

nou, succes! en ik hoop voor je dat ze snel weer de nachten doorslaapt.

groetjes, do

Oh ja, ik moet er wel bij zeggen, dat mijn kleine wel wilden drinken als hij s' nachts kwam. Als ik hem optilden, probeerde te sussen en weer terug te leggen, had ik pas echt oorlog.
Hij vond het   ´acheraf ´  wel lekker bij mama onder de dekens te drinken. En hij nam dan ook maar een paar slokjes..
Hahah, tja dat wil iedereen wel.

Terug
Bovenaan