elke ochtend nat

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jesse is bijna elke ochtend nat van urine.
Ik vind dat erg zielig en vervelend want hij wordt er wakker van en is vaak koud.
Nu heb ik c1000 merk pampers altijd gebruikt, maar nu ook pamper merk, ook hier in wordt hij nat. voor vanacht heb ik een grotere maat mt 6. hoop dat hij nu droog blijft.

wie heeft tips of kent dit ook.

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Marissa is nog nooit nat geweest maar heeft wel altijd een hele volle luier 's ochtends. Ik weet niet waar hij doorlekt maar wij hebben toen van de kraamhulp geleerd dat je wel goed de randje bij de benen naar buiten moet vouwen. Ik weet natuurlijk niet of je dat al doet hoor, maar bij de benen moet je echt dat rafel randje kunnen zien. Ik persoonlijk vind maat 6 wel erg groot. Marissa heeft nu 4+ maar ik weet natuurlijk ook niet hoe zwaar hij is

groetjes Linda

Hoi Linda,

ik herken het probleem. Bas is niet elke ochtend nat, maar 1 á 2 keer in de week is het zeker raak. Ik baal er altijd een beetje van. Natuurlijk is het voor Bas vervelend, maar het geeft ook ontzettend veel extra was (romper, pyjama en slaapzak).
Laatst zag ik bij een supermarkt hier in de buurt een pak goedkope inleg luiers staan. Ik zit erover te denken om deze eens te gaan proberen.
Ik heb voor Bas trouwens altijd 'echte' Pampers. Ik heb ook wel eens andere merken geprobeerd, maar hoe hij het doet weet ik niet, maar daar piest hij altijd langs. Dan kunnen de luiers wel goedkoper zijn (wat trouwens ook nog wel meevalt als je de Pamper aanbiedingen goed in de gaten houdt), maar als je drie keer per dag je kindje om staat te kleden, dan is de lol er snel vanaf.

Groetjes, Karin

hier het zelfde probleem al is het niet elke dag maar wel 2 tot 3x in de week.
ik heb bijna alle luiers wel geprobeerd. en ben over de huggies het meest tevreden.
maar nog wordt ze s'ochtends vaak nat wakker.
en over die ribbelrandjes is hier bekend maar het is vaak doordat de luier zo vol raakt   dat de buik rand op gaat staan waar het langs komt en de luier zelf komt het ook doorheen.

Misschien een gek idee, maar is het wat als je zelf naar bed gaat om dan de luier te verschonen???
Ik heb het een paar keer gedaan (vanwege MEGA-rode en zere billen) en Jennifer sliep gewoon door... heb haar gewoon laten liggen in haar bedje en een heel klein lichtje aangedaan.

Gr. ilone

Volgens mij is het natte ook meer een jongetjes probleem. mijn oudste was ook bijna iedere morgen nat, en Eline heeft dat tot nu toe nog maar een keer of 4 gehad... En ik heb altijd Etos luiers gebruikt.... Vreemd!!!

Lotte heeft ook altijd een hele volle luier 's morgens en is ook regelmatig nat. Over het algemeen blijft de slaapzak nog wel droog, dus dat scheelt al wel.

Bij haar komt het meestal doordat ze dan 's avonds teveel drinkt. Ik vind het altijd sneu om haar niet te geven terwijl ze dorst heeft. Ze slaapt ook erg lang, van 19.00 tot 8.00 uur ongeveer. Dus het is niet zo raar dat ze dan een mega volle luier heeft.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan