Elke ochtend om 5.oo uur wakker (al weken)

A

Anoniem

Guest
Gaap....mijn jongste (6,5 maanden)  is zoals het onderwerp het al zegt...e-le-ke-dag (!!) om 5.00 uur wakker. We rekken dan nog wel met een speen maar rond 6.00 uur is de rek er wel uit.
Hij   gaat s avonds rond 7.00 uur naar bed....later kan echt niet want hij is dan echt doodop.
Helaas word hij tussendoor ook nog wel een paar keer wakker (een goede nacht is 1x eruit).

Dodelijk vermoeiend dus. Mijn oudste heeft ook zo'n fase gehad dus ik weer uit ervaring dat het wel ooit weer een keer goed komt.... maar tegen beter weten in hoop ik met dit berichtje nog wat tips te krijgen.

Niet geschoten altijd mis...toch?

Bedankt alvast,
mama3007

Hoi hoi,

Een vriendin van mij had dit ook en die is meer voeding gaan geven op de dag en na een paar dagen werd mevrouw om 7 uur wakker!

Wie weet..........

Ons mannetje heeft tot 8 maanden nog een laatste flesje gehad rond 23u. Hij werd anders ook altijd heel vroeg wakker...maar ik moet zeggen dat als ie een ontwikkelingssprongetje maakt ook meestal een paar weken korter slaapt. Bij ons betekent dat dat ie rond half 7 wakker is ipv 8u.
Helpt het niet om hem een klein flesje te geven en dan weer in bed te leggen??

Hoi mama 3007,

Ik heb al eens eerder gereageerd op je vorige topic. Ook ik heb zo'n slechte slaper, ik weet er echt alles van. Hoe machteloos je bent en vooral ook hoe moe je bent...
Tips heb ik helaas niet, wel wil ik je veel sterkte wensen.
Mijn dochter heeft het rond de kerst gehad, toen was ze ook wekenlang tussen 4:00 en 5:00 uur wakker. Hoe slaapt jouw kleintje overdag? Als dat redelijk tot goed gaat, scheelt dat toch iets. De mijne slaapt sinds ze een half jaar oud is nog maar 1 keer per dag tussen de 30 en 40 minuten. Terwijl ze wel heel moe is en veel meer slaap nodig heeft. Ik snap gewoon niet waarom sommige kinderen zo slecht slapen. Je hebt het toch nodig? En als ouder heb je het ook hard nodig!!

Veel sterkte en hou ons op de hoogte!
Dory

Terug
Bovenaan