elke week migraine

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds de 13de week van mijn zwangerschap elke week een flinke migraine met braken. Volgens mijn verloskundige hoort dit gewoon bij mij. Ik weet inmiddels soms niet waar ik het zoeken moet, ben toch al 10 weken elke week goed ziek.
Voel me enorm schuldig ten opzichte van mijn werk... elke week ziekmelden is niet echt leuk!
Kent iemand deze klachten en heeft iemand tips voor me!!!
Ik lees ze graag!

Geen tips, ook niet deze klachten!

Maar vertel het op je werk, laat desnoods een briefje schrijven door de huisarts of iets dergelijks, zodat ze er op je werk wel rekening mee kunnen houden. De ene zwangerschap is nou eenmaal heel anders dan de andere.... En verschillende kwaaltjes horen er nou eenmaal bij (cliche he)...

Succes en beterschap!

he judithenbaby

ik heb nu sinds ik zwanger ben ook weer meer last van migraine denk vanaf week 9/10. Is echt onzettend vervelend, meld me ook niet graag ziek. maar medicatie kunnen we nu niet slikken. ik voel het wel aankomen en kan het dan onderdrukken met paracetamol en rust/slapen. Maar bij mij komt het ook mede doordat mijn nekwervels dan niet goed staan dus ga nu ook regelmatig naar de fysio.

Sterkte ermee, hoop dat je wat aan deze tips hebt, had de verloskundige ook tips voor je? Ik moet volgende week weer naar de verloskundige dus zal haar dan ook eens om advies vragen.

Zie heel mijn reactie niet, vaag.
Overleg met de huisarts & verloskundige of je parcetemol 1000 mg zetpil mag, van een zetpil wordt je niet misselijk. Voor mijn zwangerschap heel veel migraine gehad, had er ook speciale medicijnen voor maar die mag ik niet meer gebruiken ivm zwangerschap, dus heb tot nu toe 1x migraine gehad en heb gewoon een zetpil gebruikt, lekker op bed liggen en het donker en geen herrie om je heen.
Sterkte & beterschap!

Zie heel mijn reactie niet, vaag.
Overleg met de huisarts & verloskundige of je parcetemol 1000 mg zetpil mag, van een zetpil wordt je niet misselijk. Voor mijn zwangerschap heel veel migraine gehad, had er ook speciale medicijnen voor maar die mag ik niet meer gebruiken ivm zwangerschap, dus heb tot nu toe 1x migraine gehad en heb gewoon een zetpil gebruikt, lekker op bed liggen en het donker en geen herrie om je heen.
Sterkte & beterschap!

Hier ook een migrane geval. Normaal gesproken heb ik wekelijks migrane, nu op 't moment minder lijkt wel, door de zwangerschap. Lijkt bij mij juist anders om. Als ik heel misselijk ben in combinatie met hoofdpijn neem ik een zetpil hoor, helpt wel!
Sterkte! Ik hoop dat 't snel afneemt bij je!

Liefs Vissen

Hee bedankt allemaal,

heb komende week een gesprek met mijn leidinggevende aangevraagd. En ik ga inderdaad vragen of ik weer gewoon paracetamol zetpil mag... van die gewone ga ik alleen maar overgeven. Dus dat is zeker een goede tip!
Jullie allemaal een fijne zwangerschap... met niet teveel kwaaltjes!!!!

Hee bedankt allemaal,

heb komende week een gesprek met mijn leidinggevende aangevraagd. En ik ga inderdaad vragen of ik weer gewoon paracetamol zetpil mag... van die gewone ga ik alleen maar overgeven. Dus dat is zeker een goede tip!
Jullie allemaal een fijne zwangerschap... met niet teveel kwaaltjes!!!!

Terug
Bovenaan