Elke week op controle

Ben nu 36,2 weken zwanger en vanmorgen op controle geweest. Alles was goed met de baby, ik moet het alleen zelf wat rustiger aan doen. (Dat wil dus niet zo best met nesteldrang) Maar ik ga mijn best doen.
En nu dus 1 keer in de week op controle..... en zo komt de bevalling beetje bij beetje dichter bij.
 
Hier nog een mama die het rustiger aan moet doen en elke week op controle moet komen.
Voel sinds gister geen beweging meer en moet nu elke dag een ctg. Morgen een nachtje ziekenhuis en dan elke dag een ctg aan huis. Ben nu 34 weken zwanger, maar ben er al best een beetje klaar mee. Heb namelijk ook flink last van mijn bekken omdat onze kleine meid al volledig is ingedaald.

Iedereen succes met de laatste loodjes
 
ik ga al een week of 5 elke week op controle ben nu 35+3 maar vind het wel een fijn idee dat ze me zo goed in de gaten houden. Afgelopen week waarschuwden ze me dat ze misschien me zouden houden... nu dinsdag maar afwachten wat ze dan zeggen. Ik heb alvast maar geregeld dat ik met iemand heen ga anders staat mn auto er zo lang hahah....
 
Terug
Bovenaan