@ ella 1978

A

Anoniem

Guest
Hej Linde!

Tja, je hebt zo'n mooie naam :))).
Wat leuk dat je ook in Zweden woont. Ik was helemaal verbaasd en ook best blij eigenlijk. Wat grappig dat je dan ook op dit forum zit. Heerlijk om 'gewoon' in het NL te kunnen delen met medemamma's he?!
Ik las dat je naast je 2 zoons ook een meiske hebt gekregen, Malin, een mooie Zweedse naam!!! Ben je getrouwd met een Zweedse man, of is het je sambo? Wij zijn allemaal NL'ers en zijn uitgezonden. Hoe lang woon jij in Zweden? Krijgen je kids ook NL les?
Ik zat te denken, als je het leuk vindt, kunnen we ook buiten het forum om met elkaar mailen?
Wat een vragen he, ik wil niets opdringen hoor, als je het niet wilt, is het ook goed hoor, maar ik dacht: gedeelde vreugd is dubbele vreugd. :)
Veel plezier in NL. Lekker ff weg en familievitamientjes opdoen zoals ik dat altijd noem. Manlief moet volgende week naar NL vanwege zijn werk, wie weet ga ik wel ff mee met de kids.... Liefs Pippi

Hej Pippi,

Ik vind ook dat ik een mooie naam heb, hi. Ben er ook altijd erg trots op geweest, ondanks het vele Linda???? nee, Linde, of Linde dan kom je  zeker ook uit  Linde(een plaatsje 5 km verderop waar ik woonde)  Ik vind het   leuk dat je de naam steeds vaker hoor.
Wij wonen in februari 3 jaar hier in Zweden, mijn man is ook Nederlands. Mijn oudste zoon is in Nederland geboren en Sven en Malin hier in Zweden. En hoewel het eerste jaar echt als vakantie voelde en alles dus geweldig was, vind ik het nu soms echt wel eens af zien en kijk ik dan ook al maanden uit om een paar weekjes naar Nederland te gaan. Dus ik snap heel goed dat je iedereen wel eens mist en het allemaal niet rozegeur en maneschijn is. Maar om nu terug te verhuizen voelt helemaal niet goed.
Maar jullie zijn uitgezonden?? voor werk ?? en is het de bedoeling dat jullie blijven of gaan jullie ooit weer terug?

Ik vind het leuk om te mailen en ervaringen uit te wisselen, dit is mijn mail adres:
linderenker@hotmail.com

Liefs Linde

Terug
Bovenaan