Elle!

hoi hoi

hoe is het nu met je?
al tekenen van een bevalling in aantocht?

je blijft toch wel bij de februari mama's he... ook al is het nu dan maart!
ik denk aan je!
liefs Carina

Hoi Carina,

Lief dat je aan me denkt en nee, het is nog steeds erg stil in t buikje...helaas. Mijn oudste was precies op tijd maar deze zit nog heerlijk denk ik. Zo zie je maar dat je het nooit kunt zeggen hoe het gaat verlopen, zelfs de vk dacht dat deze wel eerder zou komen, dan duurt zo'n zwangerschap wel lang hoor! Maar zoals mijn moeder zei, dan ben je extra blij als ie er eindelijk is...alsof je minder blij zou zijn als ie een week te vroeg zou zijn maar ja, ze moet  iets zeggen haha. Ik blijf jullie volgen in februari natuurlijk maar jullie hebben het nu uiteraard erg druk en ik verveel me dood dus af en toe kijk ik eens bij de maart-mama's, net als Elise (Nijntje) Ik hoop snel mijn bevalling te kunnen vertellen hier. Geniet jij lekker van je ventje...liefs, Elle

tja dat moet wel saai zijn... niemand meer die veel typt..
ik doe mijn best hoor!
het klopt wel dat het druk is met een kleintje, maar ff tijd voor jezelf moet je toch ook houden. dan maar wat minder in het huishouden doen enzo...

vandaag ben ik met Swen naar het consultatiebureau gegaan. hij is in 1 week tijd 500 gram aangekomen! de vreetzak!
schijnt dat babytjes meestal 100 tot 200 gram per week gemiddeld aankomen.
ach ja... misschien geef ik toch wel slagroom ipv melk uit de borst!

je bent nu 1 week overtijd toch? wanneer word je dan overgedragen naar de gyn? is dat met 42 weken?
spannend hoor!

groetjes en ik doe mijn best om vaak te komen typen...

Hoi Carina,

Wat fijn dat Swen zo lekker groeit, schijnt met bv niet erg te zijn...ik ben bij de vk geweest en ze heeft me gestript dus we wachten (weer) af...wel beetje pijnlijk trouwens. Liefs, Elle

Terug
Bovenaan