ELLEBOOG IN MN BUIK

Hoi Lady's,

Zoonlief kwam net naast me zitten en gaat weer weg en zet zich ff flink af me een elleboog in mn buik. Schok best wel en werd boos. Maar ja hij kan er niks aan doen. op die plek doet het zelfs zeer nog steeds. Zal het erg zijn voor de baby? Ben alweer zo onzeker in eens. Pfff

Ah, meis... Zoiets is altijd schrikken! Gelukkig kan je buik en je kleintje heel veel hebben. Het vruchtwater is een soort stootkussen, dus hij/zij zit lekker veilig!! Xx

dank je wel meid! Ja ben weer in een onzekere periode gekomen. Heb weleens het idee dat ik de baby gevoeld heb en als je dan niks voelt denk je ow shit. Maar ja was het de baby?

Die onzekere periodes komen en gaan, he?! Heb er ook last van. Nu we naar de 20 weken-echo gaan word ik weer onzeker. Toch heb ik wel het gevoel dat alles goed zit! Ik heb soms ook dat ik denk dat ik ze voel. Maar heb geen idee hoe dat zou moeten voelen? Dan weer een tijdlang niks..... Gelukkig hebben we elkaar, haha. Lekker je onzekerheden van je afschrijven ;) Gaat het alweer beter met je buik?

Terug
Bovenaan