Ellen

A

Anoniem

Guest
Hoi Ellen,

Bij jou ook nog steeds niks?
Hier dus ook nog niks....ga er dus ook inmiddels maar vanuit dat ik echt wel niet zwanger zal zijn, maar wanneer dan die ongie he?!
Aan de ene kant zou ik nog wel één keer willen testen, maar ja, denk dat het eigenlijk zonde geld zal blijken te zijn, maar aan de andere kant: het zou het allermooiste verjaardagscadeau zijn!

Had (eer)gister nog op je berichtje over de ha geregeerd.
Wat verstaat jouw huisarts onder een cyclus in jouw geval? 'gewoon' 28 dagen?

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Bij jou dus ook nog niks ....... dus we zitten echt allebei in hetzelfde schuitje

Ik zit ook te denken om misschien eind volgende week nog eens een test te doen, ja je weet het niet he en blijft toch een HEEL klein beetje hopen dat het misschien toch zo zal zijn (toch denk ik het echt niet hoor)  

De dokter heeft niet over een aantal dagen gesproken, maar ik ga gewoon uit van 28 dagen, anders moet ik nog langer wachten voordat ik aan de bel mag trekken

Ik heb deze week monnikspeper, tarwekiemolie en ovulatietesten besteld eens kijken of dit uitkomst zal bieden

Ook al vind ik het heel rot voor jou dat jij net als ik niet weet waar je aan toe bent.... wel prettig om een lotgenoot te hebben hoor !!!

Liefs,  Ellen

Hoi,

Begin het schuitje zo langzamerhand wel een beetje zat te raken anders , maar samen is het in elk geval een stuk gezelliger , ook iets te drinken (zonder alcohol natuurlijk, want je weet maar nooit) en morgen trakteer ik op .

Zag inderdaad jouw berichtje over de homeopatische middeltjes en misschien dat ik daar ook nog wel even voor naar de winkel ga (kun je neem ik aan ook wel bij De Tuinen kopen ofzo)

Inmiddels voel ik trouwens niks meer aan m'n lijf. Voor de eerste test en zelfs nog een paar dagen daarna had ik echt het gevoel zwanger te zijn, een aantal dingen kwamen me zo bekend voor....maar nu dus ook niks meer. Ook niet het gevoel dat ik ongesteld zal worden dus.

Nou, ga even lekker buizen en morgen m'n verjaardag vieren.

Groetjes,
Marije

Jaja, morgen ben je jarig  

Even een vraagje ik weet niet of je het hebt en of je het leuk vind, maare heb je msn, misschien kunnen we daar ook eens een keertje praten. Lijkt me leuk !!!!
Mocht je het wat vinden, dan mag je me wel toevoegen xxEllen1974@msn.com

Ik wens je een leuke oudjaarsavond met hopelijk veel en doeltreffend vuurwerk in bed whahahahhaha en alvast gefeliciteerd voor morgen

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Zal je morgen wel even aan m'n msn toevoegen....als ik er aan denk, anders wordt het volgende week, het kan namelijk zijn dat ik morgen niet achter de PC kruip, beetje bijkomen. De xx horen ook voor je msn naam?

Helaas is er gisteravond niet veel van het vuurwerk gekomen , onverwacht een vriendin te logeren. En afgelopen nacht vond ons ventje een mooie nacht om 3x te komen, dat doet hij nooit meer! Uiteindelijk maar lekker vroeg een fles en daarna mocht hij nog even bij ons slapen, toch nog 3 uurtjes gepakt.

Maar vanmorgen wel erg leuke cadeautjes gehad hoor, o.a. een erg mooi zelfgemaakt werkje van m'n kereltje. Het is m'n eerste verjaardag als mama en dus nu ook echte werkjes van de creche, LEUK!!!!!

Visite is net de deur uit, zijn allemaal blijven eten. Erg gezellig en lang leve de vaatwasser . Nu nog even relaxen en dan straks hopelijk een nacht doorslapen.

Groetjes,
Marije

p.s. heb maar niet getest, zou het erg jammer hebben gevonden om op m'n verjaardag negatief te testen, dus ik wacht braaf af en misschien dat ik volgende week dus even langs de Tuinen ga.

Terug
Bovenaan