Ellen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Bij jou is er nog niks dus?!
Heb ik dan het verkeerde virus jouw kant op gestuurd....mmm, zou toch je pc eens doorlichten of afwachten of je verkouden wordt....

Of wacht: er zit natuurlijk een incubatietijd van een aantal dagen op: je wordt binnen nu en een week ongesteld, let maar op!
En dan gaat het bij ons allebei deze maand lukken en dan gaan we samen door naar het januari(?) forum!!!! Gaan we daar de boel onveilig maken met onze berichtjes .

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Nou ik ben benieuwd naar dat speciale virus van je hoor :)
Binnen nu en een week zeg je ??? Nou we wachten af......haha

En ja, zou leuk zijn als we samen naar een maandforum gaan hahahahha.

Ik vond het ook niet anders dan normaal dat ze een berichtje doen als een bestelling in 2x verzonden wordt, maar goed we zullen het nog maar even afwachten !!!

Groetjes Ellen

Ja, het is me toch een virus!
De buikkrampen moet je trouwens er wel bij op de koop nemen hoor, want die zijn voldoende aanwezig, ppfffff duurt het nog lang (en gister was ik er  nog zo blij mee, het is ook nooit goed)

Het is trouwens ook wel logisch dat het even duurt voordat het bij jou is, het is niet om de hoek van deur tot deur natuurlijk....hoop ik niet dat er allemaal vrouwen onderweg ook last van krijgen dat zou een erg vervelende bijwerking zijn.

Wat had jij ook alweer besteld en waar was het allemaal voor?!

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Ik had Teunisbloemolie en monnikspeper besteld en zoals je wel gelezen hebt, is het vandaag binnen gekomen. Beiden schijnen van invloed te zijn op een regelmatige  menstruatiecyclus, dus hoop dat dit gaat bijdragen aan een nieuwe eisprong !!!!!!!

Tis wat, ik slik nu dus elke ochtend EN foliumzuur EN monnikspeper EN teunisbloemcapsules ............. nou ja, baad het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar........

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan