Ellen

A

Anoniem

Guest
Hoi Ellen,

Is het al aangekomen of heeft het virus z'n werk niet voor je gedaan???
Zou wel lekker zijn natuurlijk.
Ga je anders nog weer een keer testen?

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Nee hoor, ik weet niet wat voor virus je me vorige week hebt gestuurd, maar het is zowiezo gisteren niet bij mij aangekomen ..............

Hier dus nog steeds geen ongesteldheid na 10 weken wachten al.
Ik denk dat ik deze week weer een keer ga testen, want je weet het maar nooit he, zometeen heb ik ondertussen een eisprong gehad en is het stiekem al raak ....
Niet dat ik daarop reken hoor, maar je weet maar nooit he !!!

En jij dus nu druk aan de klus ?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen

Ik vroeg me vandaag ineens af, heb jij al ens er aan gedacht om alsnog te gaan temperaturen. Lijkt misschien gek dat ik dat zeg, maar voor hetzelfde geld krijg je nog een eisprong. Dan zie je dat tenminste wel aan je temp.
Je weet natuurlijk niet wat je normale temp. is. Maar misschien krijg je na een tijdje wel overzicht. Ik hoop natuurlijk dta het niet nodig is, en dat je snel ongi wordt, of nog beter een positieve test.

Liefs Doortje

Hoi Doortje, lief dat je aan me dacht, maar weet je dat tempen lijkt me helemaal niks. Het moet op vaste tijden en dat is zowiezo wat moeilijker bij me i.v.m onregelmatige werktijden. Ik heb zoiets van, we klussen om de dag en als er dan een eisprong is, dan doen we al wat we moeten doen

Ik wil het gewoon zo even aankijken en dan zal er vanzelf wel een keer wat gebeuren of wel een menstruatie of wel een zwangerschap en zo niet dan ga ik begin juni (wat de huisarts heeft gezegt) naar hem toe en dan zullen we wel zien hoe verder.

Ik ken dit niet dat onregelmatige, want was tijdens het proberen zwanger te worden van m'n andere 2 kids altijd regelmatig..... bij de eerste met 2 maanden zwanger en bij de 2e met 7 maanden zwanger.

Maar goed, bedankt dat je mee dacht ...... lief !!!

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan