Ellen?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi Ellen,

Hoe is het ermee?
Je gister niet meer op de msn getroffen, was je herhaling van je soap aan het kijken ?

Nog steeds helemaal niks zeker....zoals je merkt ben ik aangestoken door jouw overtuiging dat het wel niet meer spontaan zal komen.
Maar om er een positieve wending aan te geven: je blijkt straks al een paar weken zwanger te zijn doordat jullie braaf hebben doorgeklust.

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Hahahhaha, nee was niet herhalingen van de soap aan het kijken

Enne inderdaad hier na de laatste menstruatie van 11 weken geleden nog geen nieuwe menstruatie te bekennen !!!

Ik blijf gewoon om de 2/3 weken ofzo een test doen, omdat we inderdaad netjes om de dag blijven klussen en wie weet dat mocht er een eisprong komen deze toch bevrucht wordt !!!!

Zou het wel jammer vinden hoor als ik een aantal weken van de zwangerschap zal missen, doordat ik gewoon niks van m'n eisprong op aan kan. Maar goed, zoals ik al zei laatst tegen je, ik ben bang dat ik niet zo 1,2,3 een spontane eisprong zal hebben, hoop natuurlijk van wel, maar het gevoel heb ik niet, vooral ook omdat ik altijd regelmatig ben geweest tijdens de pogingen om van kiddo 1 en 2 zwanger te worden.

Mocht ik in mei nog geen ongi krijgen dan moest ik begin juni ff naar de huisarts toe.

Dus zoals je ziet, is het hier gewoon afwachten !!! Maare jij gewoon zwanger worden he deze maand :)

Groetjes Ellen

Hoi,

Ja, we zijn volop bezig en doen flink ons best om onze wens in vervulling te laten gaan.
En dan is het maar afwachten of het zo mag zijn.

Kan me heel goed voorstellen dat je 'bang' bent weken te missen van een eventuele zw.schap. Het is eigenlijk maar een korte periode en juist het begin is het nog echt even iets van jullie.
Zou er uberhaupt blij mee zijn als ik zwanger zou zijn, maar die eerste weken, het geheim, heeft ook wel wat.

Hopelijk heeft je gevoel het fout en komt het toch nog vanzelf, want het is jullie natuurlijk al 2x eerder gelukt.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan