Hoi Phira,
wat lief dat je ernaar vraagt, ik ga gewoon maar door op de automatische piloot ik moet wel sterk blijven voor mijn twee kleintjes. maar het is zwaar hoor gelukkig helpen mijn ouders me goed. Ik weet nu precies van de advocaat waarom hij vastzit hij heeft in 1998/1999 strafbare feiten verricht zoals als auto's vernielen. Daar heeft hij toen taakstraf voor gekregen en moest verschillende mensen schadevergoeding betalen en aangezien hij dat toen allemaal niet is nagekomen zit hij nu vast. Toen kon ik hem niet eens in 1998-1999. Kijk zulke dingen hoor je niet te doen maar hij was toen 19 jaar en maakte een moeiijke periode door en iedereen doet wel eens (hele ) domme dingen. Ik ben nu 2x bij hem op bezoek geweest en het is echt verschrikkelijk, moet je daar door een metaaldetector je laarzen uitdoen en door een scanner halen zelfs mijn kleine vent moest door de metaaldetector worden doorgegeven. Wet je het is zo onwerkelijk elke dag denk ik nog hij staat dadelijk voor de deur . En vooral voor onze dochter van 5 jr is het heel moeilijk, ik heb haar niet verteld dat papa in de gevangenis zit hoe vertel je je kind dat?! Maar ze mist haar papa zo verschrikkelijk, ik ben er eigenlijk op tegen om met haar bij hem op bezoek te gaan. Maar ik kan het niet tegen houden ze is zo moeilijk en heeft zulke driftuien sinds hij weg is, ze moet hem gewoon zien, gelukkig mag hij wel bellen en dan kan ze hem even spreken maar dat is niet genoeg. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig als mijn meisje tegen me zegt dat ze papa zo mist en hem niet alleen aan de telefoon wilt horen maar dat ze hem wilt knuffelen zo lang ze wilt.
Ik moest vandaag een kaartje voor haar schrijven en daarop moest ik zetten, lieve papa ik hou zoveel van jou en mis je zo. Jij bent mijn liefste prins en ik jouw kleine prinsesje.
Dat brak echt mijn hart, en op deze momenten moet je je ook nog sterk houden want ik kan niet gaan huilen met haar erbij.
We waren zo'n gelukkig gezinnetje we hadden alles en vooral elkaar.
Ik vindt het echt heel lief dat je aan me denkt, want ik kan en wil het niemand vertellen van vrienden en familie alleen mijn ouders en schoonmoeder natuurlijk, want ik vindt dat het niemand wat aangaat want mensen hebben nu eenmaal vooroordelen ook vrienden en familie en dat verdient mijn man niet want het is echt een supervent en vader die echt verschrikkelijk gemist wordt.
Heel veel lefs Ellen