@Ellen

Hee Ellen,

Weer lekker thuis? Hebben jullie het nog gezellig gehad met z'n drietjes dit weekend? Je had in ieder geval lekker weer zondag (tenminste: hier was het wel lekker, dat kan op de veluwe dan weer anders zijn), en met een sauna en zonnebank binnen handbereik wordt het al snel relaxed natuurlijk!

Ben erg benieuwd naar jouw foto's, dat snap je. Sophie heeft, toen we thuis kwamen, iedereen die het maar horen wilde een keer of 30 verteld dat Lulian haar vriendje is en dat ze met de papa van de glijbaan is geweest. Zó leuk, die klik!

Nogmaals duizend maal dank voor het terugvinden van m'n daredevil, ik had het hart op het laatst wel een beetje in de keel zitten toen ik haar nergens meer zag.... Maar gelukkig had jij die blonde krullen wél getraceerd! Thanks!

Liefs
Susan

Ha Susan!

Had je berichtje bijna over het hoofd gezien, terwijl ik wel druk aan het forummen ben.

We hebben een lekker weekend gehad. Zaterdag kwamen we na een half uurtje rijden op het park aan. Ik had bij de reservering al geregeld dat we gingen gourmetten in de bungalow zelf. Zo hoefden we er niet meer uit na zo'n toch wel drukke dag. Julian hoefde geen eten, dus overgeschakeld op plan B: het potje eten. Daar heeft hij dan wel wat van gegeten. De hele nacht is hij aan het spoken geweest. Constant wakker geweest. Ik dacht dat het door de drukte van de dag er voor kwam in combinatie met een ander bed/andere omgeving. Het kan ook zijn dat hij ziek van liefdesverdriet was omdat Sophie niet meer bij hem was....

Hoe dan ook, ziek bleek hij zondag wel te zijn: diarree en lang slapen. Om half 5 wakker gemaakt en direct onder de douche gezet omdat de poep....nou ja, je kunt het wel invullen....
'sAvonds bij de chinees wilde hij weer niks eten (de hele dag amper wat gehad). En net toen wij het op hadden: BRAAK! uulgh! Gelukkig zat er niemand meer in dat deel van het restaurant (wat ons dan weer te denken gaf, maar goed...). Dus snel terug naar het huisje. Verder was hij wel opgewekt en wilde ook wel spelen. Hij heeft nog niet geleerd hoe een man doorgaans een griepje doorstaat, hahaha!

Vandaag ging het wel weer goed. HIj had goed geslapen en wilde vanochtend ook wel weer eten. We zijn wezen zwemmen en toen hij op bed ging vanmiddag konden wij nog even in de sauna. Aan het eidn van de middag zijn we terug gereden en toen we in een file dreigden te raken vanwege een ongeluk zijn we snel de snelweg af gegaan om een hapje te eten. Na een klein uurtje konden we zó de snelweg weer op en doorrijden naar huis.

Nu is het dus even tijd voor de was én het forum...

Tja, met Sophie...ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt op zo'n moment. Die kindjes van ons zijn ook zo vrij en makkelijk. Misschien heeft het te maken met het feit dat ze geboren zijn in het chinese jaar van de hond.... wie zal het zeggen. Het lastige met   honden is dat ze iedereen trouw kunnen zijn en dat wil je als ouder natuurlijk lang niet altijd.
Maar goed, het is allemaal weer goed gekomen. Sophie had het erg naar haar zin op de trampolines, hahaha!

Groetjes,
Ellen en Julian

Terug
Bovenaan