Ellende

Hallo meiden!
Wat een ellende allemaal!
Ik heb zaterdag nacht een mk gehad. Ik heb 9 weken heel goed gevoeld en had het ook niet echt verwacht...
Gister voelde ik me best sterk, maar vandaag zit ik bij elk lief sms-je of mailtje die ik krijg te huilen.
Volgende week naar de huisarts om te kijken of er nog iets in ziet en daarna moeten we het maar een plekje geven.
Ik wilde gewoon even mijn verhaal aan jullie kwijt!...
Groetjes Set

Hoi Set,

Wat erg voor jou, ik heb zelf 4 weken geleden ook een miskraam gehad bij 9 weken. Ik weet dus wel ongeveer hoe je je nu voelt. ik voelde me zo raar, ik wilde het ook niet echt geloven en hoopte dat het geen miskraam was geweest. Of dat er misschien twee vruchtjes hadden gezeten en er nog 1 in zou zitten. Ik heb net sinds deze week het gevoel dat ik inderdaad niet meer zwanger ben maar eerts had ik echt nog alle zwangerschapsverschijnselen. Ik heb ook nog een paar keer een test gedaan die natuurlijk ook nog steeds positief bleef door de hormonen. Ik kan je verdriet goed begriijpen, ik ben nog steeds heel emotioneel. Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd. Doei Dian

Hoi Set,

Ook ik had een heel goed gevoel over mijn zwangerschap. Ik was erg misselijk en moe en zag het helemaal zitten. Helaas bleek bij de echo wel anders.

Ik vind het heel erg voor je dat het is misgegaan en wens je heel veel sterkte de komende tijd. Denk aan jezelf hoor en als je even je ei kwijt wilt, dan kun je hier altijd terecht!

Liefs van Sacha

Hoi Set,

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Laat de tranen maar komen hoor, het is immmers niet niks wat er allemaal met je gebeurt. Neem de tijd om alles te verwerken samen met je partner.
Liefs,
Sonja

Wat kan je lichaam je toch eigenlijk bedonderen he.
Je denk door al je zwangerschapskwaaltjes van: Goh, ondanks mijn zwangerschapskwaaltjes voel ik me zo goed, het gaat gewoon heel goed met m'n kindje.
En dan... nu, ik hoef daar niet verder op in te gaan.
Vreselijk!
Heel veel sterkte Set.
Liefs Bianca.

Terug
Bovenaan