Elmo

Ik wil de mensen die op mijn vorige berichtje gereageerd hebben bedanken. Het helpt wel als mensen je "gewoon" aanhoren en je begrijpen. Afgelopen vrijdag ben ik gecurreteerd en zoals Cindy een paar oproepjes geleden ook al schreef, is het mij ook erg meegevallen. Lichamelijk dan, hè, want geestelijk zit ik absoluut niet goed. Ik ben hiervoor heel lang depressief geweest en ben zelfs opgenomen geweest in een kliniek. Het oppakken van "het leven" is best moeilijk en dit is nog weer een extra klap. Op m'n werk hebben ze ook belachelijk gereageerd: "Straks moeten we nog dweilen" (voor het geval de miskraam spontaan zou komen) en "Je neemt toch geen baan als je kinderen wilt." Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik voel pijn, verdriet, leegte en ik weet dan ook nog eens niet wat ik met m'n werk aan moet. Wat mij betreft kunnen ze de ^**^% inzakken, maar die woede hoort ook bij het rouwproces. Misschien moet ik eerste de komende week maar afwachten, maar ik denk dat ik maar wel (weer) hulp ga zoeken. Maar m'n nieuwe huisartsenpraktijk (ik ben verhuisd) is waardeloos. Hoe pak ik dit aan?

Hoi Elmo
wat kunnen mensen toch kwetsen, in hun domheid.
Ik heb voor ,tijdens en na mijn miskraam veel baat gehad bij Rhodiola van Bloem.
gewoon een plant uit Rusland ,die gebruikt word om lichamelijk en geestelijk aan te sterken.
Gewoon te koop bij de drogist(die het merk bloem voert)Lees eerst op het doosje ik voelde mij erg aangesproken.
succes en veel sterkte blijf wel praten,

Kop op lieve Elmo,mensen die zo kletsen en praten zijn het niet waard om OVER te praten,toch?
Hou je taai,en denk aan je toekomst.
Ik heb heel lang Valdispert Balans gebruikt,duurt even voor het werkt 1 week ongeveer maar voel me er erg goed enm positief bij,gebruik nu alleen nog maar 1 x per dag asl onderhoudsdoses.

Houd je taai en inderdaad,blijf vooral praten!En laat die dombo's op je werkl lekker barsten,daar zou ik ook kwaad van worden ,dan zijn toch geen normale reacties meer!
Sterkte
Liefs
Snoopy

Hoi Elmo!

Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen.
Ik weet precies hoe jij je nu moet voelen,ik heb zelf 6 miskramen gehad en ik weet het af en toe ook helemaal niet meer,en mensen die zo reageren hebben geen gevoel tot dat ze zoiets zelf meemaken dan praten ze wel anders!
Misschien moet je even aan jezelf gaan denken en niet gaan werken om die achterlijke reacties te voorkomen voor je verkeerde dingen gaat doen waar je spijt van krijgt.
Nogmaals heel erg veel sterkte en laat ze allemaal maar LULLEN!

Dikke Knuffel Danielle xxx

mijn belachelijke opmerkingen top 3 na mijn tweede miskraam;

1) oh het lukt niet meer???
2) dan adopteren jullie toch een negertje..
3) zo, die troep is er uit (na de curretage)

Oh wat een verschrikkelijke harteloze mensen zijn er toch! Mijn maag draait er gewoon van om. Bah! Dit soort mensen moet je toch zoveel mogelijk proberen te mijden Elmo. Zij doen je niet veel goed. Probeer sterk te blijven. Ik heb onlangs druppeltjes van Bach bloesem gekocht: Star of Bethlehem, maar je kunt ook kiezen voor Rescue oil, daarin zitten vijf verschillende planten die zorgen dat je je smart en verdriet beter kunt handelen. Ik heb het idee dat het bij mij wel werkt.

Heel veel sterkte en veel liefs, Lizzy.

Terug
Bovenaan