@ Els (Mossje)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik moest dinsdag op nacontrole bij de vk en zag jullie kaartje hangen. Leuk hoor met die beertjes!!

Zijn de krampjes al minder?

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Het was speciaal een kaartje met 4 beertjes omdat het ons 4e kindje is. Moesten we nog goed voor zoeken om zoiets te vinden.

De krampjes zijn gelukkig minder. De oorzaak was bij hem dus dat hij teveel lucht binnenkreeg door het verslikken. Nu laat ik dus eerst de melk weglopen als hij zich dreigt te verslikken en leg hem daarna weer aan zodat hij rustig kan verderdrinken.

Momenteel is hij heel erg met zijn handjes bezig. Zo grappig om te zien! Hij probeert ze op allerlei manieren in zijn mond te krijgen (wat natuurlijk niet lukt) Gelukkig wordt hij er niet boos om, maar is hier rustig een uur zoet mee tot hij uiteindelijk in slaap valt.

Gaat bij jullie ook alles goed?

Groetjes,
Els

Hoi Els,

Leuk idee, van die 4 beertjes. Dat was dus nog een hele zoektocht. Gelukkig hebben jullie 't kunnen vinden. Heel leuk.

Fijn dat het weer wat beter gaat met Geert en de krampjes.

Hier gaat alles z'n gangetje. Heel relex. Dean gaat sinds 2 weken naar de psz en vindt het ontzettend leuk. Hij mist me niet eens, hahaha. Hij is heel trots op z'n "baby zusje Lynn" zoals hij haar noemt. Met Lynn gaat het ook super. Ze drinkt goed, slaapt heerlijk en is heel tevreden en makkelijk. Voor ons ook lekker. Niks te klagen dus.

Hoe vinden de oudere zussen en broer het?

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Fijn dat het met Lynn ook zo goed gaat. Je kan in ieder geval wel op je foto's zien dat ze goed groeit! Lekker mollig!
Ik moet morgen voor het eerst naar het C.B.
Ben ook zeer benieuwd naar Geert zijn gewicht.

Onze kinderen vinden hun broertje allemaal geweldig en willen hem dan ook steeds vasthouden of kusjes geven.
Maar ik heb met ze afgesproken dat als hij ligt te slapen ze hem gewoon met rust moeten laten en dat ze hem mogen vasthouden als hij wakker is.
Arianne ga ik lekker voorlezen als ik zit te voeden (meer eigenlijk om kattekwaad te voorkomen) Dus als ik ga zitten komt zij al met een paar boekjes aangelopen.

Geert is gisteren gedoopt en onze oudste (Elise) mocht hem de kerk indragen. Ze was natuurlijk supertrots!!

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan