em...?

A

Anoniem

Guest
Hai Dames,

Nou had ik mezelf zo plechtig beloofd dat als er wat was ik niet meteen naar de site zou komen... toch kan ik het niet laten..

afgelopen 22mei had ik mijn NOD.. zo'n week van te voren voelde in mijn ongi al opkomen...toch op de dag dat ik ongi moest worden bleef dit weg...
Nu ben ik inmiddels al een paar dagen overtijd.
Een maand geleden heb ik pilletjes gehad om mijn cycles weer ''normaal'' te brengen ik bleef wat hangen in het ontpillen...
Mijn huisarts zei: na die pillen heb je weer een normale cycles..dit is zou nu mijn 2e ongi moeten worden..maar het blijft weg...

ik voel het niet opkomen maar voel me ook niet zwanger!
Soms heb ik wel het gevoel dat ik ongi word, maar naar 1000x gekeken te hebben ga ik met veel onzekerheid de volgende dag in..

Is dit normaal, of kan ik zwanger zijn??
zondag wil ik testen heb namelijk de eerste dag naar mijn NOD getest..geen dubbele +!!

Liefs Inanna!!

hi inanna,
spannend he het wachten en de onzekerheid. ik zou zondag zeker nog een keer testen als ik jouw was. ik hoop voor je dat je toch echt wel zwanger bent.
groetjes nimfje

Hoi nimfje :D  

ik kon niet meer wachten hebben net getest... niet zwanger..:-(
Of test ik nu te vroeg..??
Toen ik met de huisarts belde zeiden ze daar ben je ongeveer 4 dagen overtijd..wacht dan nog een week...
Ik test van CB hoor er veel positieve reacties over...
Moet er maar vanuit gaan dat ik niet zwanger ben..

Liefs!

je kan het wanneer je over een week nog niet ongi bent nog een keer testen. ik weet een week is er lang maar misschien heb je een iets langere cyclus deze maand.
en wie weet wanneer je over een week nog niet ongi bent en je test dan weer dat je dan wel positief test.
ik  voor je.
groetjes nimfje  

Hoi nimfje,

Dat is ook zo... alleen het duurt idd zo lang.. ik word er zo moe van!
Wil het juist zo graag. nu lijkt het net alsof ik er heeeel erg mee bezig ben maar dat valt best mee.. nu juist omdat ik nu ''zo lang'' overtijd ben..
Mijn hoop raakt op zo.. maja dat zou nu wel zo zijn.. :)

Ben jij ook allang bezig,...?? 1e ronde??

Liefs xxx

nee ik ben nu in de tweede ronde en heb mijn NOD rond de 29ste maar heb zelf echt niet het gevoel dat het deze maand raak is voor ons. hoop het wel natuurlijk maar mijn gevoel zegt van niet. alleen het wachten tot je het zeker weet duurt zo erg lang. omdat mijn man en ik zeker willen weten "of alles het doet" begin ik volgende maand met mijn temperatuur bij houden en mijn man doet een thuis sperma test. dit klinkt heel wanhopig terwijl we nog maar zo kort bezig zijn maar het zou toch jammer zijn dat we nog een jaar bezig zijn met iets dat een handje geholpen moet worden. wanneer blijk dat "alles het doet" klussen we rustig verder.
groetjes nimfje

Hoi nimfje,

Jeemig is ook spannend zeg want dat is het bijna :)
Het voelt idd erg goed om te weten of alles goed werkt, dat begrijp ik erg goed, het neemt een 'stukje onzekerheid' weg.

Zo'n thuis test waar kan je die halen?? Ik dacht namelijk dat het via de HA ging..?
Mijn vriend wou Maandag ook even bellen en testen, maar als dat thuis ook kan is dat natuurlijk beter..
Heb je ook al es ovulatie testen geprobeerd??
Ik zei altijd dat doe ik niet.. maar ik begin nu wel te twijfelen..
je helpt het een handje naar de juiste richting hihi  ;-)

Liefs!

zelf heb ik nog geen ovulatie testen geprobeerd maar ga dit wel doen zo dra ik iets meer weet van mijn cyclus. ben nog maar een keer ongi geweest en dit was na 26 dagen dus dat is een goed ritme wanneer het zo blijft, ga eerst een keer of twee mijn temp bij houden en dan doe ik een ovulatie test ( hoop natuurlijk dat het niet nodig is). wij hebben de test besteld via internet op http://www.test-point.nl/index.php  hier vindt je verschillende thuis testen ook ovulatie test maar dus ook de  mannelijke vruchtbaarheidstest.
wanneer je naar de doktor gaat zegt die waarschijnlijk toch dat probeer eerst maar een jaartje en daar zit ik niet echt op te wachten.
wil best een jaartje wachten maar dan wel met 85% zekerheid dat het ook lukt.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan