Hoi allemaal.

Afgelopen 2 jaar heb ik 2 keer een miskraam gehad. 1x liep de embryo achter op de groei, werd ik telkens qua termijn terug gezet, maar stopte het hartje op een gegeven moment met kloppen. Ik heb toen abortus pillen gehad. De keer erna had ik een leeg vruchtzakje.

Nu weer zwanger. Vorige week een echo gehad en bleek toen 6wken 2 dagen te zijn hartje klopte heel traag en was 5mm. Na 5 dagen mocht ik terug komen omdat ze verwachte dat dit ook een miskraam zou worden vanwege de datum van de laatste menstruatie en positieve test. Echter is het hartje nu sneller gaan kloppen, nog niet optimaal, en is het in totaal nu 6,2mm wel gegroeid maar horend bij de 3 dagen verder inpl van 5. Mijn verloskundige heeft echter geen hoop dat dit goed komt en ik mag volgende week donderdag nog een keer terug komen. Echter verwacht ze dat dan het hartje gestopt is met kloppen.

Heeft iemand zoiets meegemaakt waarbij het wel is goedgekomen?

Ik zit zo goed als in het zelfde verhaal.
1keer zwanger van een leeg vruchtzakje, nu terug zwanger maar het vruchtje is te klein en het hartje klopt te traag. Komende week mag ik terug voor een echo, gyne is ervan overtuigd dat het een miskraam wordt. We zijn al 3j aan het proberen, sinds Dec bezig met ICSI.

Hoe is het bij jou afgelopen ??

Hoi hoi, helaas hier ook een soortgelijk verhaal. Eindelijk een keer zwanger na jaren dmv IVF, met 6 weken 5 dagen een echo gehad, vruchtje volgens arts ook veeel te klein (3,9mm) 1,5 week later (inmiddels morgen) weer terug voor check maar helaas bij ons al aangegeven dat het grote kans is dat het niet goed is. Hartje klopte, maar was vaag te zien. Met hoeveel weken hebben jullie de echo gehad en ook weer binnenkort een check? Duim heel erg voor jullie voor een goede afloop☘️, het is zo’n verdrietig en slopend proces….

Terug
Bovenaan