Emesafene...HELP

Mijn huisarts wil dit niet voorschrijven, hij is tegen medicijngebruik tijdens de zwangerschap.....
Maar ik hou niets meer binnen, ben erg misselijk de hele dag, begin 's ochtends met overgeven, kan niet meer normaal functioneren op mijn werk....
Poeh....je begrijpt, ik ben het echt even zat!
Wat kan ik doen, en wie heeft er ervaring met Emesafene?? Werkte het echt?
 
Hoi J.,

Ik heb toen ik zo misselijk was met veel pijn en moeite Emesafene voorgeschreven gekregen, dus daar was ik erg blij mee, maar het hielp totaal niets bij mij.... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij iedereen niet werkt, want ik had ook hele positieve verhalen gehoord (daarom wilde ik het zo graag), maar bij mij hielp het dus niets... Enige waardoor het bij mij ietsje minder werd was de hele dag door blijven eten zodat er altijd wat in je maag zat. Verder heb ik heel veel pannekoeken gegeten, want dat was ongeveer het enige waar ik echt zin in had. Ik ben helaas tot iets van 5 maanden zwangerschap zo misselijk geweest (met overgeven en alles, precies wat jij beschrijft), maar op een gegeven moment wordt het echt minder! Veel succes ermee en maak je niet druk om die Emesafene, want misschien had het bij jou ook niet geholpen....

Groetjes,
M.
 
ik begrijp het niet, ik hoefde er totaal geen moeite voor te doen vreemd he???
Mijn kuur is bijna afgelopen en bij mij heeft het wel wat geholpen.
Maar ik houd er rekening mee dat ik 9 maanden lang blijf kwakkelen want tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 9 maanden lang ELKE dag overgegeven zo'n minimaal 2 keer per dag!!!
BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik begrijp je daarom heel goed!
 
Fijne huisarts!
Maar hij zal zijn redenen wel hebben...
Bij mijn eerste zwsch. ben ik met uitdroging opgenomen in het ziekenhuis. Dat wilde ik niet nog een keer en heb ik dus nu om Emesafene gevraagd, en het hielp inderdaad (wat niet wil zeggen dat je niet meer misselijk bent of moet overgeven..) Ben er zelf na 4 wkn mee gestopt en het gaat nu aardig ( Nog maar 1x per dag!) .
Maar misschien dat je vk een receptje mag uitschrijven (sommige zijn bevoegd)
Laat het er niet bij zitten meid!

Sterkte, Muty
 
Ik heb ook emesafene gehad, ik kon niks meer binnenhouden en van alles moest ik kokhalzen. Heel raar de ene keer werkte het best wel goed en de andere keer werd ik alleen maar zieker. Ik had wel elke keer als ik er een had ingedaan ontzettend veel last van duizelingen en heel erg slaperig worden, lees ik hier verder ook niet, misschien was alleen ik de ongelukkige daarin, hahaha. Heel veel succes en geniet er ondanks alles toch nog van, groetjes Martine
 
ik heb ook emasefene gehad van de huisarts en dit werkte echt heel erg goed!!!!!!!!! Snap niet dat ie het niet voorschrijft is totaal niet gevaarlijk en het helpt jou,ga inderdaad naar een weekend arts ofzo misschien doen die het wel!
 
Terug
Bovenaan