Emesafene stopt met werken!?

<p>Hoi iedereen,</p><p>Vanaf ongeveer 6 weken zwangerschap kwam bij mij de misselijkheid om het hoekje. Tot een week of 9 heb ik gehoopt dat het minder werd, maar het werd helaas enkel erger. Naast misselijkheid was meerdere keren op een dag overgeven ook 'normaal'. Zelfs water drinken was een hele opgave. Ik ben toen naar de HA gegaan voor <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">emesafene. Dit deed zijn werk super, tot...afgelopen maandag. Het ging weer helemaal mis en sindsdien moeite om ook maar iets binnen te houden. Ben ondertussen 14 weken zwanger. </span></p><p>Hebben meerdere meegemaakt dat <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">emesafene ineens stopt met werken? Ben benieuwd!</span></p><p> </p><p>Liefs xo</p>

Ik heb tussen week 11 en 17 emesafene gebruikt. Neem je het één of twee keer per dag? Ik nam het namelijk twee keer, 's nachts tegen de ochtend als ik moest plassen of zodra ik uit bed kwam 's morgens en in de middag tussen 15.00 en 16.00 uur. Als je het één keer neemt zou je kunnen kijken of twee tabletjes werken.
Bij mij ging het tegen de 11 weken mis. Na 5 weken alleen maar overgeven kon ik ineens zelfs geen water meer binnenhouden inderdaad. Na 16 a 17 weken nam ik geen pilletjes meer en vergat ik ze omdat ik niet misselijk was. Inmiddels bijna 23 weken en alleen nog in de ochtend misselijk. Hou vol... het wordt echt minder!! 

@babyintweeduizendachttien bedankt voor je reactie! Ik neem idd 2 pilletjes per dag. Ik denk dat ik het maar gewoon moet uitzitten totdat het hopelijk op een dag ineens verdwenen is 'zucht'. ?

Hoi,
zelfde verhaal hier! Ik heb sindskort mijn redder gevonden..2x emesafene en gember capsules heb het voor geschreven gekregen van mijn arts. Ik heb hoop al opgegeven :)) inmiddels 28 weken.  

Hoi! 
Io ben nu 14w.
Ik heb dat ook vanaf week 7 geslikt tot 12. Hierna werkte ze niet meer. Ik heb daarna reistabletten gekregen. Dit een week aangekeken maar dat werkte niet. Vanmiddag nieuwe gehaald. Privalin  als ik t goed schrijf. Me verloskundige zei dat het wel vaak voorkomt dat als emesafene niet meer werkt, die wel aanslaat. We gaan t meemaken... 

Terug
Bovenaan