Emesafene

Hoi,

Ik ben nu 7weken zwanger. Omdat ik constant (hele dag) misselijk ben heb ik sinds donderdag emesafene zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Ik heb ze nu twee dagen gebruikt; 1 voor het slapen gaan en 1 smorgens. Ik voel me dan redelijk tot circa 3 uur omdat ze dan uitgewerkt zijn.
Ik vroeg me af of ik ze smorgens en smiddags beter kon zetten omdat ik s’avonds al ivm moeheid om 9uur naar bed ga. Ik sta meestal rond 7uur op. En de tabletten werken maar 8uur.
Heeft iemand hier ervaring mee?
 

Dankjewel voor je reactie. Ik kijk het nog 2 dagen aan, mocht ik me dan nog niet beter voelen ga ik dit middel vragen??
 
Ik heb van week 7 tm 20 ook emasafene gebruikt, maar dan de gewone tabletjes.

ik nam deze smorgens als ik op stond gelijk en rond het avondeten was het dan uitgewerkt maar ik ging ook optijd naar bed.

Snachts slaap je toch dus ik vond het niet nodig om ze voor het slapen gaan te nemen. Misschien kun je het ook zo proberen en anders smorgens en smiddags ipv savonds en smorgens
 
Oh meid, ik snap je.
Ik ben tot 14 weken constand aan het spugen geweest. Hield nog geen slokje water binnen en toen inderdaad ook Emefasane zetpillen gekregen.
Nam er elke dag 1 in de ochtend en 1 in de avond. Merkte wel dat het een paar dagen nodig had om echt te werken en je moet er wel echt regelmaat in houden.
Ik had de eerste paar dagen ook zoiets van, ja leuk maar het werkt even en dan weer niet. Pas na een paar dagen hield het een heel dag en nacht aan en kon ik langzaam aan weer een beetje normaal gaan eten en drinken.
Probeer ondanks alles wel te blijven drinken, want uitdroging is echt waardeloos! En als het nog niets doet kun je altijd nog vragen om een andere medicatie of wellicht dat je een hogere dosis kunt krijgen.
Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan