Emesafene

Hallo Iedereen!

Ik heb een vraag aan jullie:

Ik ben nu een week of 8 zwanger en sinds 3 weken verschikkelijk misselijk.
Ik hield niets meer binnen een slokje water kwam er al uit.
De huisarts heeft mij toen Emesafene voorgeschreven. Dit helpt goed voor de misselijkheid maar...
Nu ben ik weer harstikke duizelig en slaperig.
Voor mijn werk zit ik veel in de auto, dit lijkt mij eigenlijk niet meer zo verantwoord met deze klachten, maar ik heb mijn werkgever nog niet verteld van de zwangerschap.

Wat moet ik doen? Ik ben ook zo'n muts af en toe. Wie kan mij wat raad geven?

Groetjes,
Leonie
 
Ik heb in het begin hetzelfde gehad als jou. Ik werd toen getipt op een homeopatisch middel: Okugest van VSM of dokter Vogel (dat ben ik even kwijt). Kun je gewoon bij het Kruidvat halen. Misschien dat het bij jou ook helpt. Succes ermee.
 
iik heb dezelfde zetpillen, en ze hielpen 3 dagen maar ik moet er mee doorgaan!ik ben 2x flauwgevallen...maar dat had niets te maken met die pillen...je bloeddruk is waarschijnlijk ook laag dat is de eerste maanden meestal zo hoor ik ook van de gyneocoloog je moet er even doorheen, maar over gaat het zeker ik ben nu 11 weken en nog misselijk en echt alles komt eruit, mar....duizelig niet meer sterkte en hou je er even aan vast dat t''echt straks over gaat!en laar je ijzer even prikken...
 
Ik had in het begin ook zo'n last van echt zware misselijkheid, en na 3 weken van bijna niks kunnen eten en zwakker worden kreeg ik van VK Primperan voorgeschreven.
En dat hielp heel goed bij mij. Kheb geen last van bijwerkingen ofzo gehad.

Succes ermee!!!
 
Terug
Bovenaan