Emesafene

Ik heb emesafene tabletten gekregen van de huisarts op advies van de verloskundige.
Ik kreeg gewoon niets naar binnen.
Heb het nu 1 keer 's avonds ingenomen, de hele volgende dag enorm duf en moe, heb bijna de hele dag geslapen.
Nu heb ik 1 tablet 's morgens ingenomen. Voel me wel een klein beetje moe, maar niet zo erg als de 1e dag.

Een groot pluspunt: ik ben niet meer misselijk!!
Helaas mag het maar max 10 dagen gebruikt worden, dus hoop dat volgende week de misselijkheid minder is.

Iemand ook ervaring met Emesafene?

Hai meid,

Ik breek even in. Ik heb het in het begin van m'n zwangerschap ook even gebruikt maar werd er heel erg duf en slaperig van en moest er al snel weer mee ophouden omdat ik elke dag een flinke rit naar en van werk had en dat risico niet kon nemen.

Bij onze mama club hebben heel veel meiden het gebruikt, vrijwel allemaal met een goed resultaat, geen misselijkheid meer.

Succes ermee! Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

10 dagen wie zegt dat? Ik heb die pillen maanden gehad. Het hielp bij mij maar een klein beetje maar genoeg om iets te drinken.
Sterker nog ik had nog een maagzuurremmer erbij gekregen. Dus let op als het blijft na 10 dagen die misselijkheid even naar de huisiarts.

Ik heb het nu 1 dag niet gebruikt (gisteren). De misselijkheid was wel weer aanwezig, maar wel dragelijk.
Hoop dat ik het niet meer nodig heb, word echt zo duf als een konijn.

Donderdag moet ik voor het eerst naar de VK. Dus hoor dan meer....

Terug
Bovenaan