emo muts

Hi dames,

Hebben jullie daar nu ook zo'n last van? Ik kan echt om alles janken de laatste dagen...net hoorde ik weer dochters van Marco Borsato en hups, daar ga ik weer. EN dat heb ik ook bij bijvoorbeeld 'butterfly kisses'van Michael Bolton, ook zo'n tranentrekker.. Mijn man wordt er helemaal gek van, ik commandeer hem steeds in het rond en als hij dan iets doet wat niet helemaal naar mn zin is of hij maakt iets weer vies   barst ik alweer in janken uit. Pffff zal er wel bijhoren, of ben ik de enige??

Liefs, Marcia mv Puck en 36 w zwanger

Heey Marcia,
Ik heb ook zulke dagen hoor of ik wordt boos om niks en ga dan weer huilen   Gelukkig heb ik het niet elke dag want dan zou ik helemaal gek worden maarre.. bij liedjes als dochters en butterfly kisses.... (komen eigenlijk wel aardig overeen hè?) dan zit ik ook te snuffen hoor! Hoort echt bij de zwangerschap en straks krijgen we ook nog de kraamtranen

Sterkte er maar mee enne... de mannen moeten het maar ff voor lief nemen toch?

Macka

Hoi hoi,

Bij mij valt het mee..... Ik heb wel een periode gehad dat ik jankte om alles maar heb het idee dat het iets is van de laatste 4-5 weken? Lees je wel eens. Ben as maandag 34 weken dus wie weet. Dan ben ik ook met verlof en dan kan ik me 100% richten op de kleine. Misschien dan?
Anywayzz... succes ermee en laat ze lekker gaan die waterlanders zou ik zeggen!

Groetjes Janneke

Vreselijk. Ik zap me gek op tv. zodra ik ook maar een baby of iets moois of zieligs zie beginnen de tranen al te komen. Dat wordt nog wat na de bevalling

Groetjes Minke (35+5)

Hi!

Ik heb hier ook last van... niet zozeer bij liedjes enz. maar meer als mensen medeleven tonen. bijvoorbeeld...ahhh wat vervelend voor je en ja hoor, daar ga ik weer. Ook al is er niks ergs aan de hand! Dus als ik niet in huilen wil uitbarsten moet ik alleen maar positieve dingen vertellen hahaa...maar ja je hebt de reacties van mensen niet altijd in de hand en soms ontkom je er niet aan!

Die kraamtranen zijn helemaal erg... Ik heb bij elkaar denk ik wel een hele dag liggen janken, terwijl ik daar normaal echt nooit last van heb!

Hoi,

Hier ook hoor! Maar nog wel met mate..

Raak snel ontroert en net zoals vorige week met dat kraamfeest kon ik het eerste kwartier alleen maar janken haha..

Esmé mv Kay en ???

(35.4 zwanger)

Heel herkenbaar! Bij mij zijn het ook niet zo zeer liedjes maar als ik iets op televisie zie met kindjes of ouders en kinderen, dan stroomt het binnen no time. Van de week zat ik te zappen en zag ik een klein kindje op een  operatietafel gelegd worden, het kindje lachte heel schattig met twee blote tandjes en werd in slaap gebracht, ik zapte snel door maar de tranen kwamen al *zucht*
Groetjes Laura

O,ja hier ook emo hoor! Was al veel meer emo-muts geworden door de geboorte van Marit en dat is altijd wel gebleven, maar nu tijdens de zwangerschap is het helemaal erg. Ik zeg remmen los en lekker van tijd tot tijd snotteren hoor!

liefs Monique mv Marit en 33 wk??

Terug
Bovenaan