Emo trola... goed nieuws of niet???

A

Anoniem

Guest
Jeetje sinds gisteravond, springen bij het minst of geringst de tranenen in me ogen. Ben normaal nooit zo emotioneel, wat betreft het niet lukken van de zwangerschap. Ben al een jaar bezig en al een aantal onderzoeken en kijk operatie achter de rug. En nu ineens ben ik emotioneel. Zit er ook over te denken het me moeder allemaal te vertellen vandaag... Dit weet nog van niets.
Dinsdag 26 okt is mijn NOD, dus is dat emotionele misschien goed nieuws? Wat denken jullie???
Ik hoop het zo!!!

het kan inderdaad een teken zijn van een zwangerschap. heb je verder geen veranderingen in je lichaam? je zult helaas nog even geduld moeten hebben om te kunnen testen.
ik duim voor je.

groetjes hilda

Sorry maar als mijn menstruatie er aan zit te komen is mijn stemming ook anders, kan ook emotioneler reageren of super chagrijnig zijn. Weet je, ik ben sinds januari bezig voor een derde en heb al vaak gedacht allerlei zwangerschapsverschijnselen te voelen maar iedere keer werd het weer een teleurstelling. Als je een jaar bezig bent kan het wel heel fijn zijn het met je moeder te delen, is er iemand die je evt kan steunen. Natuurlijk kan dat emotionele best een goed teken zijn maar de ellende is dat heel veel vroege tekenen van een zwangerschap net zo goed een naderende menstruatie kunnen betekenen.....ik hoop voor je dat het toch goed nieuws is, mag wel eens na een jaar.....

Hey misskimmetje,

Wat vervelend dat je je er zo naar onder voelt. Hopelijk is het een zwangerschapsteken en kun je al je zorgen op zij zetten.

Gewoon met je moeder kletsen hoor! lucht echt op!
Ik vind het fijn om even met mijn moeder te kletsen over alles en nog wat wat me bezig houdt rondom zwanger willen worden (tis en blijft een ervaringsdeskundige ;-)

Sterkte! Liefs

ik had van de week ineens zulke steken in mijn onderbuik, niet normaal en later werd ik ineens heel erg chagerijnig en ik kon niks hebben. ik dacht "nou morgen word ik ongi" nou nee nog niks... nu is de pijn ook weer weg. en soms ben ik dan ook een emotioneel wrak ;). idd gewoon lekker kletsen, dan lucht echt op

idd meid als je het prettig vind om met je moeder er over te hebben moet je dat gewoon doen meid! als je maar iemand heb waar je je verhaal aan kwijt kan behalve je eigen manneke... dat doe ik ook....Is gewoon heel prettig!

duim mee voor je meid!

xxx

Terug
Bovenaan