A
Anoniem
Guest
Hihi het zal wel door de zwangerschaps hormonen komen maar ik kan blijven huilen vandaag
Kyano is vandaag 1 jaar geworden en ik ben zo trots!!
Hihi hij snapt er niets van em mama blijft maar lachen en huilen van geluk
Het idee dat hij een jaar geleden in mijn armen lach en nu al zo'n grote jongen word
Staan en lopen doet hij nog niet want hij is liever lui dan moe(heeft hij niet van een vreemde hoor!!!) maar echt wat vliegt de tijd
Vanmorgen met mijn man er nog over gehad aan de ontbijttafel.
Ik lag nu een jaar geleden in het ziekenhuis te wachten wanneer ik werd op gehaald voor OK.
Echt zo raar
Maar die kleine spruit ligt nu lekker te slapen dus mama heeft ff de tijd om schoon te maken voordat de visite komt en hopelijk nog fftjes met de beentjes omhoog kan
Ja want over 8 weken word de 2de mogelijk geboren en zoals het er nu uitziet kan het een natuurlijke bevalling worden
Poeh wat een verhaal
Hihi sorry
Dikke knuffel van een trotse mama
Kyano is vandaag 1 jaar geworden en ik ben zo trots!!
Hihi hij snapt er niets van em mama blijft maar lachen en huilen van geluk
Het idee dat hij een jaar geleden in mijn armen lach en nu al zo'n grote jongen word
Staan en lopen doet hij nog niet want hij is liever lui dan moe(heeft hij niet van een vreemde hoor!!!) maar echt wat vliegt de tijd
Vanmorgen met mijn man er nog over gehad aan de ontbijttafel.
Ik lag nu een jaar geleden in het ziekenhuis te wachten wanneer ik werd op gehaald voor OK.
Echt zo raar
Maar die kleine spruit ligt nu lekker te slapen dus mama heeft ff de tijd om schoon te maken voordat de visite komt en hopelijk nog fftjes met de beentjes omhoog kan
Ja want over 8 weken word de 2de mogelijk geboren en zoals het er nu uitziet kan het een natuurlijke bevalling worden
Poeh wat een verhaal
Hihi sorry
Dikke knuffel van een trotse mama