Emo

Vandaag is het me allemaal even teveel. In de auto op weg naar huis kreeg ik me toch opeens een gigantische huilbui. Ik merk dat ik de laatste tijd sowieso veel emotioneler ben en in mijn omgeving gebeuren veel vervelende dinge tegelijk. Ik ben hartstikke blij met mijn zwangerschap en vind het moeilijk om in deze omstandigheid mijn geluk niet te laten bedelven door al die shit uit mijn omgeving. Poepoe ik heb het gewoon even helemaal gehad en ben ECHT aan ontspanning toe. Sorry dames maar ik moest mijn sores effetjes kwijt...

Frustie mama
 
hoi,

Het is toch heerlijk om ff te janken...
Het hoort er allemaal bij, ik hoop dat je ook een schouder hebt om je ff lekker te laten gaan.
Gaat vanzelf weer over.. hoop ik!!!

groetjes
 
hallo Emo, geeft niks hoor meissie, hoeveel kan zo'n lekkere huilbui wel niet opluchten! Net wat Simone zegt het hoort er allemaal bij! Had zelf gister zo'n moment, en in mijn omgeving gaat juist alles gewoon zijn gangetje. Het zijn dus gewoon puur de hormonen. Misschien is het voor jezelf vervelend maar als je iemand hebt bij wie je het allemaal kwijt kunt is er niks mis mee dacht ik zo. Geniet lekker van je zwangerschap en laat je emoties gewoon gaan meid, wie weet bulder je morgen onnozel hard van het lachen!!
 
ik weet niet hoe ver jij bent, maar ik heb hier op het moment ook last van. Ik ben 13 weken zwanger en sinds gisteren kan ik niks meer hebben. barst om de minste of geringste tegenslag bijna in tranen uit. Ben boos op iedereen die ook maar iets vervelends tegen me zegt en ben vanmorgen kwaad weggelopen bij een autogarage omdat het te lang duurde voor ze ons hielpen en zelfs een ander voor lieten gaan! hopelijk gaat dit snel weer over. Sterkte
 
Terug
Bovenaan