Emoties onde controle

Hallo meiden,

Toch maar weer even wat vaker op het Forum..eigenlijk heb ik jullie gewoon gemist..natuurlijk ook leuk om alle nieuwe mensen te leren kennen..maar ach..Hester, Daantje, kat, Tob, Miep zijn nu toch wel al vertrouwde namen..

Ik dacht..ik heb alles onder controle..inderdaad zoals al eerder wordt geschreven 1 dag heel verdrietig geweest en een paar momenten..maar de klap zit toch dieper..dat hoor ik bij iedereen..
je gaat zowel emotioneel als fysiek door een zware periode..als je dan de pech hebt dat je een man aan je zijde hebt die hier weinig mee kan of mee wil kunnen dan is het extra moeilijk..het zet je aan het deneken..zo komt je toekomstplaatje er opeen wel heel wankel uit te zien..dacht je eerst nog samen fijn voor een groot gezin te gaan..maar bij de eerste hobbel is er al iets afgebrokkeld en bij de tweede hobbel vraag je je af wat er over is van je droom..

Ach..ik heb vannacht gedroomd dat ik in bed lag met de zanger van Kane..en eergisteren nacht droomde ik van Johnny de Mol..ach een andere man zal de oplossing ook niet zijn..ik wou dat ik jullie allemaal een knuffel kon geven en kon zeggen dat het allemaal goed komt..dat we over een jaar allemaal een wolk van een baby hebben en blij zijn met onze mannen..

Liefs issabel

hoi issabel

hoi meid vervelend hoor hoe je je voelt....... je wilt doorgaan en denkt ook wel dat het allemaal redelijk gaat maar op bepaalde momenten .. lukt het allemaal gewoon niet meer en loop je weer te janken............

laat het lekker gaan ... is goed voor je en inderdaad lastig als je mannetje niet weet hoe hij ermee om moet gaan( dat denk ik eerder dan dat hij het niet wilt) maar het is ook lastig, jij voelt bepaalde dingen en dat voelt hij niet......... maar ik durf bijna te wedden dat hij echt wel aan je denkt... en meeleeft. ( en kane en die andere  in je bed ook hihihijhih)

Ik    voel me inderdaad ook af en toe zo... een dag erg emotioneel geweest en daarna dacht ik toch redelijk door heen te komen.. lekker op vakantie en af en toe nog een dipje.. maar sinds ik weer werk lijkt het toch dat de klap dieper zit en dat ik het toch niet allemaal zo goed onder controle heb... andere momenten gaat het echt supergoed.. maar soms..

hihi over andere  mannen droom ik ook af en toe.. de volmaakte man.. jummie.. maar mijn mannetje is ook heel goed hoor....... en op bepaalde momenten steunt hij me goed... maar toch wil ik hem niet altijd belasten met hoe ik me soms voel.... dan denk ik hup gewoon doorgaan..

enne we gaan er gewoon voor en over en tijdje hebben wij en al die andere meiden hier een wolk van een kind.............

Terug
Bovenaan