Emoties

<p>Allereerst iedereen het beste gewenst voor 2019 en hopelijk mogen al jullie wensen uit komen. </p><p>En hopelijk ook die van mijn vriend en mij, dat we dus een kleine mogen krijgen.</p><p>Nu zit ik met het volgende. Sinds dat ik gestopt ben met de pil begin augustus, merk ik dat mijn emoties echt een eigen leven lijden.</p><p>Inmiddels lijkt mijn cyclus goed te zijn en hoop ik dat mijn ovulatie ergens deze week is. </p><p>Maar nu het het dus echt al weken zo dat ik om het minste een geringste loop je janken om niks! </p><p>Mijn vriend kijkt me regelmatig vragend aan, maar begint het te accepteren dat ik soms rare uitbarstingen heb. Ik merk alleen bij mezelf dat ik het zat begin te worden en schaam me er ook voor als ik in het openbaar weer eens een traan weg pink.</p><p>Zijn er dames die dit herkennen en misschien een idee hebben om dit wat te verminderen? Voor de rest zit ik namelijk prima in mijn vel. </p>
 
Misschien doordat je lichaam nog een soort van aan het ontpillen is door een soort van dat je eigen hormonen een eigen  weg moeten vinden ? Zelfde dat je lichaam zn cyclus moet vinden misschien dat het daardoor komt ? Weet niet  echt de goede tip voor je maar wel als je zwanger word dat je daar nog meer last van kan  hebben. Ik zou zeggen gewoon lekker bij je vriend uitbrullen zodat je het kwijt bent en niet proberen op te houden op de momenten dat je het niet hoeft op te houden.Hopelijk een mooi jaar voor jullie met een mooie zwangerschap Succes ?
 
Bedankt nicole voor je antwoord.Ik realiseer me goed dat het inderdaad ook door het ontpillen kan komen, had alleen verwacht dat dat gelijk met mijn cyclus zou verlopen en dus stabiel zou worden zodra mijn cyclus normaal zou zijn. Maar dat is het dus niet.Daarnaast weet ik inderdaad dat hormonen tijdens de zwangerschap rare dingen gaan doen, maar dan kan ik de hormonen tenminste de schuld geven en voor mijn gevoel kan ik dat nu nog niet, omdat alles "normaal" zou moeten zijn nu.Dus daarom vroeg ik me af of meer dames hier last van hebben. 
 
Terug
Bovenaan