emoties

Het afgelopen jaar heb ik nogal wat mee gemaakt, veel verdriet gehad wat er nog steeds flink in zit en ga zo maar door.

Nu merk ik wel dat ik de laatste tijd weer enorme huilbuien heb, alles komt naar boven.
Ik hoef maar aan iets vervelends te denken en ik voel de tranen al opkomen.

Zijn er hier meer van????
Soms is het best lekker om alles even los te laten, maar er zijn ook vandie momenten dat het even op het verkeerde moment is.
 
Ja hoor... ik kan nu ook weinig hebben. Het is ook omdat er weer vanalles in je lichaam gebeurd en je je daarvan bewust bent. Het is toch spannend maar het zijn ook zeker hormonen. Tja... op een lastig moment is het ook lastig maar als het kan, laat ik de waterlanders lekker de vrije loop... heerlijk!
 
Zou er echt eventueel hulp voor zoeken, bij mij was dit ook het geval met als gevolg dat het bij gedragen heeft aan een flinke postnatale depressie nadat ik bevallen was, er speelden nog wel meer factoren mee maar zou er wel allert mee zijn.

 
Als het inderdaad onverwerkt oud zeer is zou ik ook professionele hulp zoeken. Het is beter het nu allemaal te gaan verwerken dan het op te kroppen en een postnatale depressie op te lopen.
 
ben er al druk mee bezig:)

dus hopend dat alles goed komt.

Ben gelukkig wel erg blij met het idee dat er een mini mensje in mij groeit! Dus dat maakt mn bui weer goed!
 
Terug
Bovenaan