emoties

Even van me afschrijven...

1 februri 2011 is mijn vader op 64 jarige leeftijd plotseling overleden...Een erg verdrietige tijd. 6 weken later raakte ik zwanger. Erg blij maar ook erg verdrietig omdat we mijn vader niet meer konden vertelllen dat hij opa werd. Wel heeft mijn moeder iets ontzettend leuks om naar uit te kijken!
Het is allemaal zo dubbel! Soms voel ik me zo ontzettend happy omdat we eindelijk zwanger zijn! En het volgende moment ben ik weer zo verdrietig!

Vrijdag hebben we de 1e echo! Ik ben zooo zenuwachtig!
Zaterdag zou mijn vader 65 worden...
Brok in mn keel, slik...

AAAHHHHH! Af en toe weet ik niet meer waar ik met mijn emoties heen moet en krijgt mijn vriend de volle laag, arme hij!

Hopend dat ik na dit weekend minder nerveus ben! En dat we het allemaal een plekje kunnen geven!

xxx

Wat een moeilijke periode hebben jullie gehad/nu.
Lijkt me echt verschrikkelijk om 1 van je ouders te verliezen. nu door de hormonen die door je lichaam gieren kan ik me voorstellen dat je emoties met je op de loop gaan, lekker laten gaan hoor!
Heel veel succes vrijdag, ik hoop heel erg op een goede echo voor jullie!
Succes!

Liefs

Jeetje heftig allemaal. Snap dat je even niet meer weet waar je met je emoties naar toe moet. Ene kant super gelukkig met dat kleintje in je buik en aan de andere kant het verlies van je vader...

Hoop dat je goed nieuws krijgt vrijdag en dat je er dan toch van kan gaan genieten!

Veel sterkte en succes!

Liefs Kim

Begrijp je heel erg goed! Vlak voor ik zwanger werd van mijn dochter, 10 jaar geleden, is mijn moeder overleden. Zij heeft dus ook nooit geweten dat ik zwanger was en geen van mijn kinderen gezien...
Ik herken je dubbele emoties en dat komt straks ook terug in de kraamtranen...
Had zoo graag mijn kleine laten zien aan mijn moeder....
Ik wens je voor nu, maar ook voor dan, heel veel sterkte. En wat fijn dat je wel je moeder hebt om de blijdschap, maar ook het verdriet mee te delen!
Succes morgen bij de echo, ik hoop dat je ervan kunt genieten!!

Terug
Bovenaan