emotioneeel

weet niet wat het is
alles lijkt op me af te komen
alles wat ik de laatste 3 jaar heb meegemaakt
was ele week al gespannen maar wist de oorzaak niet
zit ik vandaag in de auto krijg ik ineens een flash back dat ik 2 jaar geleden met me oma op haar bedje koninginnen dag heb gekeken
ze is dat jaar 14 mei gestorven
vervolgens loop ik tegen allerlei dingen aan te hikken in mijn relatie waar ik echt niet blij mee ben
kom ik bij me ouders voor de post want die zijn op vacantie
was me schoonzusje er
die me vertelde over de laatste weken dagen voordat me ongeboren neefje stierf
ikke naar huis in de auto met tranen
zit ik thuis aan tafel met radio aan
constant liedjes die me doen denken aan me neefje me oma me tante die ze dood gevonden hebben toen ik 16 was
jeetje zeg
sorry dat ik zo klaag hoor meiden maar et zit me allemaal even hoog
huil bijna nooit maar het moet er gewoon uit hoop dat het wat minder word deze week
heb er barstende koopijn van en me nek zit er ook van vast
moest het even kwijt hopelijk hebben jullie er geen last van
liefs wilissa
 
Fijn he die hormonen..giert door je lijf.en wat een vervelende dingen heb je meegemaakt..ik snap ook helemaal jou gevoel want ik had precies hetzelfde, voelde mee echt depri en angstig..totaal niet mezelf, en mijn verleden kwam ook weer langs, vooral mn scheiding en de vervelende dingen eromheen..ik dacht steeds straks gaat het weer mis, ben ik weer alleen met 3kids, is dit het wel..help..vond het zo vervelend ook na mn vriend..iedere x huilbuien..ben nu de 12 weken gepaseerd en het word gelukkig minder..mn eigen ik komt weer beetje terug..

Heel goed dat je het met ons deelt want je bent echt niet de enigste..en ik hoop voor je dat het straks ook wast minder word.maar schaam je niet en laat je tranen maar rollen...

Liefs
 
lief van je elize de ene dag is het minder als de andere
ben zelf normaal een heel sterke vrouw maar soms word je zo angstig
weer een kindje
wat als er iets met mij gebeurd of met die of die
volkomen ongegronde angsten natuurlijk
maar we zullen ons er doorheen moeten slaan
en het weer zit ook niet mee zit nu de meeste dagen binnen met 3 kleine kids
is ook niet fijn
maar goed het is weer maandag nieuwe dag nieuwe kansen
 
Ik snap je twijfels en je angst heel goed hoor... je hebt natuurlijk erge dingen meegemaakt en dat komt dan allemaal weer naar boven door al die hormonen.. het is ook niet niks om zwanger te zijn. Ik heb het ook meegemaakt, die angst en twijfels (zelfs over mijn relatie) en veel dingen komen weer naar boven.. het schijnt er allemaal bij te horen! Ik merk nu ook dat ik me weer wat beter ga voelen.. ben nu 12.5 week. Ik hoop dat jij dat ook snel zal merken... heel veel sterkte!! En lekker je hart blijven luchten hoor!
 
Lekker al die emoties die los komen door die hormonen. Lucht je hart, dat zal je goed doen.
Hopelijk knap je er van op. En zeker herkenbaar dus last hebben we er echt niet van. Sterkte met alles.
 
Terug
Bovenaan