Emotioneel door een cd....

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Kennen jullie vast ook wel dat bepaalde muziek je veel doet??
Ik heb steeds de nieuwe cd van Marco Borsato aan staan..Er staat een nummer op over''dochters'', en dat ze zo snel groot worden..Daar krijg ik echt tranen van....
Zo van, zo zijn ze net geboren, en nieuw in je leven, en zo gaan ze hun eigen weg.[ willen niet meer dat je ze ophaalt na het uitgaan, en ze gaan trouwen oid..]..Maar dat ze voor je eigen gevoel altijd klein blijven..Echt super mooi nummer..al is het wel uit het oogpunt van een vader geschreven..maar toch..
Er staan nog meer mooie nummers op..

Ook dat je als je iemand kwijt raakt, je door mag gaan, en er niet bij neer moet blijven zitten...Vind ik ook zo emo!!!
Het is natuurlijk ook zo...maar oooo zo moeilijk..

Nou, jullie snappen me vast wel...

Hahaha, Gr Rina

heeeeeul herkenbaar!!
ik ben sowieso nu ik een kind heb, veeeel kwetsbaarder
en emotioneler geworden,dat begon al in de zwangerschap en is
niet meer goedgekomen  ach, niets mis mee natuurlijk.
Mn vriend en ik hadden het er laatst over dat naast alle verrijkingen die het leven heeft gekregen door je kind, er wel iets anders bij komt:
en dat is angst. We zijn beide enorm verandert, veel bezorgder etc. en dat allemaal door de kleine jongen! Angst en bezorgdheid dat hem wat overkomt, of (een van) ons. Je bent nu een gezinnetje en eigenlijk zo kwetsbaar. We koesteren zo wat we nu hebben en dan wil je dat het nooooit meer anders wordt.
Nu ik dit typ krijg ik ook alweer tranen in mn ogen, haha erg toch.

Maar ik snap dus helemaal wat je bedoelt meis!
Hoef ook maar iets op tv te zien, of bepaalde muziek en ik schiet alweer vol!!

Weet je wat ook een mooi nummer is, wat lijkt op die van Marco Borsato? 'Butterfly kisses' . Ken je vast wel, was toendertijd een grote hit.

Ik was voorheen altijd heel makkelijk. Ik deed wat ik wilde en was een behoorlijke waaghals. Ik had alleen mezelf. Maar nu heb ik een man en een dochter en kun je (bij wijze van spreken) toch maar beter niet gaan parachutespringen of zo. Daarin ben ik wel anders geworden. En het voelt heel fijn zo. :)

Groetjes, Marisa

Ook hier heel herkenbaar hoor!!
Ik luister graag naar André Hazes. Vind het erg gevoelige muziek. Heb er toch best wel herinneringen aan.

Liefs Debby.

Hoi,

ik vind het ook herkenbaar hoor. Bij sommige liedjes krijg ik ook waterlanders waar ik dat voorheen niet bij had. het nummer Tears in Heaven van Eric Clapton wat hij heeft geschreven voor zijn zoontje die uit het raam is gevallen en overleed, daar hou ik het niet droog bij.

Groetjes van Marloes

Hoi allemaal.

Dat voorbeeld van Marisa vind ik wel grappig van Butterfly Kisses want dat is dus ons nummer voor Marissa, ik heb het ook als ringtone op mijn telefoon. Wij hadden  als   geboortekaartje een cd gemaakt voor iedereen. Zag er echt heel gaaf uit. Op de cd hadden we de volgende liedjes gezet:

slaap maar- Marco Borsato
Butterfly kisses- Rob Carlisle
Daddy's little girl- Michael Bubble
Daddy's girl- red solvine
serenade to the stars- Steve Miller band

Als ik die liedjes hoor hou ik het ook niet droog. Vooral Slaap maar van Marco Borsato toen ik zwanger was. Als reactie op de geboorte cd kregen we ook van heel veel mensen te oren dat ze het niet droog hadden gehouden

groetjes LInda

Terug
Bovenaan