Emotioneel en sacherijnig!

Hey meiden,
even mijn hart luchten, hoor. Ik ben ruim 5 weken zwanger en heb ontzettend last van mijn hormonen! (Mijn arme man..)
Ik ben de hele dag melancholisch en half verdrietig. Voel me raar en in de war. Ik ben ook warrig, erg vergeetachtig.
Heb de auto al tegen een paaltje een klapband gereden en vergeet belangrijke dingen..!!
Nu al!! Het lijkt wel of het bij de derde wel heel vroeg begint!

Wie herkent zich?

Gisteren was Glee op tv, een zoetsappige musical comedy waar ik bijna de hele tijd met betraande ogen naar zat te kijken en toen ze aan het eind zoenden, stroomde de tranen letterlijk over mijn wangen!! Nou ja!! Hahaha, lekker bezig hier...

liefs Lorelei

heey loreleitje,
ik heb ook enorm last van mijn hormonen ben morgen 6 weken en kan de tranen ook niet bedwingen.... ga zomaar een potje huilen tijdens een film (deed ik normaal nooit)
ik vergeet idd ook hele belangrijke dingen (ook op mijn werk)...
dit is mijn eerste zwangerschap en nu begint het al... ook ben ik heel emotioneel door de angst, nog 5 dagen dan weten wij meer!!!!!

liefs

En vergeet reclames niet!!! Ook die wekken heel wat tranen bij me op. Zit ik gewoon tv te kijken en wordt ik intens verdrietig als ik een merci reclame zie.
Ik ben behoorlijk labiel geworden, haha.
Gister ook mijn eerste aanval van misselijkheid gehad. We waren met famillie uit eten in een restaurant, werd ik toch zoooo missleijk van de lucht van gebakken vis, ik kon echt niet meer binnen blijven. De familie vond het maar vreemd en snapte er niets van. Heeft mijn man ze maar verteld dat ik me graag aanstelde, nouja, hoe vind je die!!! En mijn schoonmoeder maar lachen, tja die verklaarde aan mijn man dat ik toch wel echt zwanger moest zijn nu, haha.

hahaha ik ken het heel erg!!!

Ik had het van het weekend keek ik belle en het beest die had mijn vriend voor me gehaald en ik had m jaren al niet meer gezien.! ook tranen in me ogen.

en vergeetachtig!
ik geef dansles en het is nu al 2 keer voor gekomen dat ik een dans had bedacht en goed voorbereid had en midden in de les niet meer wist hoe de dans nu verder ging!

loop thuis ook al een kip zonder kop rond!
heel herkenbaar dus!
Dit zijn echt de grappige verhalen!! heerlijk...

hahaha, Amanda, ik zie je al staan...uhhh en nu.....uhhh...
Op zo'n moment baal je wel, maar achteraf is het best grappig..!

Ik vergeet tijdens het douchen of ik al zeep heb gebruikt, vraag me in de auto onderweg verschrikt af of ik mijn tanden heb gepoetst.
Als ik een mailtje of sms krijg en niet METEEN antwoord vergeet ik het en doe ik het niet meer.
Ik zeg al, er valt niet meer op mij te bouwen, hoor!!

En ik sport normaal heel veel, en kan het nu echt niet meer opbrengen al mijn sportmaatjes vragen zich af waar ik blijf..
Ik vind het knap, Amanda dat je nog zoveel dansles kunt geven!

Ik zal wel moeten! ik kan het nog niet vertellen op werk !

en ik kan die arme hummeltjes ook niet zonder dansjuf laten staan :)

ik was net blij dat ik meer uren kreeg! ben ik nu iets minder blij mee haha!!!

Succes meiden met alles! laten we hier gewoon alle grappige verhalen neer zetten!!

Hier nog niet super emo, wel iets maar het is nog te overzien, hihi! Maar hoe verder we zijn hoe onredelijker ik kan zijn, echt erg...

Die aflevering van Glee was ook echt emo volgens mijn man, ja ja, mijn man kijkt ook naar Glee en ik ben aan 't werk...hij met tranen in de ogen, da's pas erg!!!

Maar dat vergeten was bij de 1e al erg en lijkt nu al weer vroeg te beginnen. Suc6 met al hormonen en sterkte voor onze mannen! ;)

Liefs grotebroer

vrijdag belde freek me op over wat ik smiddags wou eten!

toen huilde ik aan de andere kant : ik weeet het niehiet!!

freek: wat is er???

ik: ik ben zooo moehoehoe.. snik snik!!

herkenbaar??

ik schaam me achteraf dood hihihihi!

Terug
Bovenaan