emotioneel hoort dat er bij?

A

Anoniem

Guest
he meiden, ik weet niet wat het is, maar ben de laatste tijd , vooral deze maand, heel erg emotioneel, me vriend kan niks zeggen of ik jank al, of ik wordt boos, net als vandaag, ik wil heel graag een konijntje, me vriend ook wel maar die wilt even laten rusten en dan verder kijken , van wege geld en plek enzv, en ik wil het zoooooooo graag dat iker gewoon boos om wordt en ik denk dat hij het zegt om me te zieken m aar dat is niet zo, dat zulke gekkegeid heb ik de laaste tijd,
waar kan dit van zijn?

Even wat informatie over me zelf,

ben half november( 2006)  gestopt met de pil, ben onregelmatig, me laaste nod was 16 februarie, zit nu op dag 46, heb 2 testen gedaan alebij negatief,

ik hoop dat iemand kan reageren,

xxx greetz suzette

Hey.

Tja wat zal ik zeggen.
Als je zwanger bent dan kan je idd erg emotioneel zijn en ook snel geeriteerd eb boos.
Toch heb ik dit ook als ik ongi ga worden.
Kan dus 2 kanten op gaan. Ik hoop voor jou op de goede....hihi

Groeten van Miena.

Ja herken het ook, fijn he? NOT haha

Denk zelf dat het komt door veranderende hormoonhuishouding gecombineerd met hoop en evt teleurstelling........

Welkom in de wondere wereld dat zwanger willen worden heet

x

Hoi,

Ik herken heel veel.
Na 4 weken overtijd en 2 negatieve testen ben ik afgelopen vrijdag naar de dokter geweest, deze heeft een bloedzonderzoek gedaan.
Misschien is dit een idee????
Groetjes, Mieke

thnx voor jullie reactie ik w8 nog ff af en dan denk ik ff een afspraak ga maken met de huisarts, xxx

greetz suzette

Terug
Bovenaan