Emotioneel & moe

Natuurlijk,

Ik ben het type meisje/vrouw dat alle zwangerschapskwaaltjes heeft.

Nog maar 7 weken, en het is nu al losgebarsten! Soms voel ik me heel schuldig tegenover mijn vriendje, die moet nog 8 maanden afzien haha.

Gelukkig is hij heel lief voor me, en steunt hij me als ik weer eens in huilen uitbarst :)

Wel ben ik vrij zenuwachtig, kan het met niet snel genoeg gaan. Ondanks dat het nog maar een rijstkorreltje is, voelt het toch al echt als ons kindje.

En tot de 12 weken voorbij zijn, blijf ik controleren of ik niet bloed, en ben ik stiekem blij als ik weer loop te kokhalzen.

Vandaag 1e gesprek bij de VK, niet zo bijzonder, maar weet wel wat er komen gaat! De vermoeidheid ook met haar besproken, maar helaas niets aan te doen, moet er aan toegeven en mijn rust goed pakken(MOEILIJK!)

Waren/zijn jullie ook zo emotioneel&moe?

Liefs Kell
 
he meis ten eerste van harte gefeliciteerd,

de moeiheid en emo hoort erbij zoals je zelf zei, de moeiheid komt door dat je lichaam meer bloed aan gaat maken en sneller volgens mij voor de baby daar kan je heel moe van zijn,

Ik weet de rust pakken is heel moeilijk maar wel heel lekker

ga er lekker van genieten en blijf positief liefs
 
Gefeliciteerd! :)

Het hoort er (helaas) allemaal bij. Probeer een uurtje (of 2...3) overdag extra te slapen als je agenda dat toelaat. Dat hield mij toch wel wat beter op de been de eerste maanden.

Liefs
 
Voor mij ook wennen nu 8weken en maandag m'n eerste echo! Ik ben ook heeel moe vanavond na het eten gewoon half uurtjeop de bank in slaap gevallen tot m'n man me wakker maakte dat m'n vriendinnen er waren! Toch maar aan overgeven hoe moeilijk ik dat ook zelf vind! Probeer maar te denken dat het het dalijk allemaal waard is geweest! X
 
gefeliciteerd,
ik ben er ook èèn van heb ook overal last van gehad moet zeggen heb nu twee dagen nergens meer last van heb alleen s`avonds nog moe ik ben nu in mijn 10 week .
maar ieder lichaam is anders en net als wat mama van sharon zegt je lichaam maakt heel veel bloed aan en daar wordt je heel moe van en de ene vrouw heeft daar minder last van als de ander .Veel rusten en er ook aan toe geven en dat is soms heel moeilijk .
maar je doet het voor een goed doel .
liefs
 
Yep.! kan zo in huilen uitbarsten. De misselijkheid en de moeheid worden (als het goed is) wat minder bij twaalf weken maar dat emotionele blijft hoor! althans bij mij wel.

Gr Andrea
 
Wat mij heel goed tegen de moeheid hielp waren de vitamines van Etos eigen merk 'zwanger zijn'... het was bij mij binnen 2 dagen helemaal weg. Misschien te proberen??? Moet je wel de capsules nemen met visolie.
 
Ten eerste gefeliciteerd.
Ik ben nu ruim 9 weken en heb naar mijn eigen idee de ergste vermoeidheid al gehad. Ik ben aan de vitamines van Davitamon mama fit met visolie. Rond de zesde week was ik erg misselijk en dan was het een cracker eten in bed voor het opstaan. Zevende week was ik erg moe en heb ik bijna hele dagen geslapen. Ik werk heel weinig dus kon dat. Nu slaap ik elke middag nog een uurtje ongeveer op de bank heerlijk.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan