emotioneel..

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ff van me afschrijven hoor, dat helpt hoop ik..

Ben het even moe allemaal. we zitten in de laatste fase van de verbouwing. vanmorgen plinten staan schilderen, zooi geruimd..
over twee weken kunnen we naar beneden verhuizen, we wonen tijdelijk boven nu. ik ben het allemaal alleen zo moe, zie het niet meer positief in. ik moet de babaykamer nog, daarbij werk ik 24 uur per week in de psychiatrie en ben nu bijna 26 weken zwanger. erg veel last van mijn schaambeen waarvoor ik bij de fysio loop, wat wel een beetje helpt gelukkig. ik baal ervan dat ik niet zo positief ben. ik hoor erg blij te zijn, maar t voelt ff niet zo.. zou een moord doen voor een week rust, gewoon ff lekker een boek lezen en slapen ofzo..
ik heb vandaag steeds huilbuien gehad en ben erg emotioneel..hoezo hormonen hahahaha!!
misschien moet ik toch maar eens wat minder gaan werken, dit trek ik niet tot het einden denk ik..
hmm, kom wel heel erg over als een zeur nu, maar dit helpt wel..

sorry voor dit verhaal, maar moest t ff kwijt!!

kus,zonneke, fijne zondag allemaal verder!!

Hoi Zonneke,

Een wat late reaktie van mijn kant maar beter laat dan nooit.

Klaag jij maar lekker hoor! Hier mag het!!

Ik kan me voorstellen dat het je soms allemaal teveel wordt, ik herken het ook. Er zijn dagen dat ik me afvraag waarom ik ook alweer zo graag zwanger wilde zijn en waarom het zo moeilijk moet gaan..als ik dan naar mijn dochter van 2,5 kijk weet ik het weer en ben ik super blij. Toch kan de boog niet altijd gespannen staan en dus mag je af en toe best wel klagen, dat lucht soms zelfs op!

Hier word alles me ook te zwaar, mijn buik is mega, slapen....wat is dat? Laat staan mijn uithoudingsvermogen..maar ja, ik hoef dan ook niet zo heel lang meer en dus kan ik gaan aftellen...

Misschien moet je toch kijken of je wat meer rust kan vinden en anders....het duurt nog maar een paar weken en dan zitten de 9 maanden er op en kan je je kindje in je armen houden.

Heel veel succes en sterkte!!

Groetjes Odette(35+4)

Je zegt dat je een moord doet voor rust (niet meteen een slachtoffer uitkiezen!!), kun je misschien een weekendje er tussen uit? Naar iemand toe die je lekker kan verwennen, even uit de zooi, misschien een hotelletje? Even opladen, dan kun je er vaak weer tegenaan! Ik weet hoeveel rotzooi een verbouwing met zich meebrengt (al was ik toen niet zwanger), dus ik leef met je mee! Ach, misschien was even klagen ook wel goed

Terug
Bovenaan