Emotioneel

Zo, ik heb de hele zwangerschap tot nu toe geen last gehad van mijn hormonen, maar nu...om alles jank ik...Zit om de kleinste dingen in tranen, kan weinig hebben van mijn zoontje van 6, en ook manlief moet het regelmatig ontgelden.

Hebben jullie dit ook?

xxx
 
Ja zeker...Ik heb dan geen kinderen...Maar als mijn man maar ook 1 opmerking maakt die eigenlijk helemaal niet zo erg is, kost het me veel moeite om me tranen in te houden....Echt om de kleinste dingen....
 
Hihi mi 2, al was ik altijd al een jankerdje hoor :p Maar nu, oeioeioei reclames, 'verkeerde' opmerkingen, etc...
Rustig aan, hoort erbij, gewoon lekker ff eruit huilen..!
 
he meisie, of het ligt aan de naam, voel helemaal met je mee, hihi! heb ook steeds het gevoel, dat het huilen me nader ligt dan lachen, en dit is ook al meerdere keren gebeurt!

laat je lekker gaan!

Dikke kus en liefs Kirsten
 
Bedankt meiden voor jullie berichtjes, voel me zo niet zo alleen meer in mijn 'buien' hahaha...

Ik denk dat het ook een stukje frustratie is in combinatie met nesteldrang...;-)
Ik wil zo veel en moet nog zo veel doen en kan zo weinig omdat ik fysiek gewoon veel klachten heb en zo veel mogelijk moet rusten.

Maar, het komt allemaal goed :)
Jullie ook sterkte met de buien!

xxx
 
Terug
Bovenaan