emotioneel :'(

A

Anoniem

Guest
Volgende week is mijn nod en wel te verstaan op vrijdag de 13e ;)

Nu heb ik sinds gister af en toe steken rechts in mijn onderbuik ( soort van zijsteek ).

Mijn temp is nu al paar dagen hoger dan normaal .

en sinds vandaag steeds een brok in mijn keel en het gevoel dat ik elk moment in janken kan uitbarsten . Normaal heb ik dit alleen als ik ongy ben dus dit is helemaal nieuw voor mij ...

Ik probeer het allemaal te negeren maar herken het niet dus ga ik weer nadenken zal ik of zal ik toch niet ...
Veel volle geplande dagen volgende week dus lekker veel afleiding ...hopelijk kan ik het dan een beetje los laten ...

Hoe is het met de wachtende met mij ?? houden jullie het vol en hoe ??

Liefss

hoi justcarool

in de maand april ben ik gestopt met de pil , maand mei wist ik zeker dat ik zwanger was , ook steeds huilen, super gevoelige borsten ( kon soms amper bh aan ) krampjes ,dacht dus zkr zwanger te zijn test gedaan negatief en volgende dag kwam de ongy.

zwaar teleurgesteld maand juni helemaal niks gevoeld geen klachten dus wist zeker niet zwanger , maar werd niet ongy , dus toch maar test gedaan en wat blijkt ZWANGER.

bedoel er maar mee te zeggen je lichaam kan je goed foppen.

wens je veel sterkte

grtsss missmai

Ook hier op het wachtbankje! Mijn nod staat op 21 juli! Wij zitten in ronde 3!

Hopelijk mag je jezelf na je nod zwanger noemen. Ik zou wel even afwachten met testen!

Ook ik zit net op het wachtbankje tot ong 18 juli..... We zullen zien!

Ik wacht nog steeds op überhaupt een ongi! Steeds kramp in mijn buik, vaak plassen. Had vorige week zaterdag al m'n NOD maar nog steeds niks en ook geen positieve testen!! Kan er helemaal niks mee dus... Balen dat wachten!!!

@roos1988 Dat had ik ook vorige maand, maar nee niet zwanger.
@just carool ik heb nu me eisprong, dus ik ga ook mee wachten. voel hem duidelijk hoop dat dit positief is. Ben laat deze maand, normaal zou ik rond de 20 ongi worden. Nu word rond de 26. Hoop voor je dat je positief test deze maand.
Gr.

hey meiden ,

bedankt voor jullie reactie's !!
Ik haat het onzekerheid en het wachten maar we gaan mooi braaf wachten ...

veel afleiding komen de week dus dat gaat helemaal goed komen hoop ik ...

Ik hoop dat het dit x raak is zou een mooi verlate verjaardags kado zijn ( ben de 11e jarig ) ...

ik hoop dat mijn lichaam op houdt met die kwaaltjes die er op lijken want die geeft je valse hoop ...

Voorloppig kom ik denk ik weinig online , te volle en drukke dagen tot na mijn verjaardag !!
Wens jullie ook sterkte met wachten !!!!
Liefss

hoi!
ook ik ben misselijk,vaker plassen,hoofdpijn,heeel veel pijn in mijn borsten en nu al paar dagen overtijd..Zaterdag test gedaan : negatief zoals vele andere testen die ik al gedaan had..maar nu sinds gister komt er ineens druppels vocht uit mn tepels zowel witte vocht als doorzichtig..Wat moet ik daar dan nu van denken??

Terug
Bovenaan