Emotionele achtbaan

Deze week is het zover. Donderdag de echo. Ik ben dan ruim 9 weken zwanger. Ik was tot vorige week erg optimistisch. Deze week voel ik me niet meer zwanger; geen gespannen borsten meer, niet meer een beetje misselijk etc. Ik ben er helemaal depri van. Dit is onze laatste poging. Na twee miskramen kregen we de 3e zwangerschap een gezond kindje. Daarna kreeg ik weer 2 miskramen en is dit de 3e keer. Het is heel erg spannend en ik vind het een hele moeilijke tijd. Jullie horen het nog wel...

He Alexandra, kop op meid, het is je gegunt, na donderdag zal je zien dat je al iets meer vertrouwen krijgt. Ik denk aan je, en je zal een super echo hebben donderdag.

liefs nath

Oh, ik kan me zo goed voorstellen dat je het ontzettend spannend vindt... Dat had ik al bij de eerste echo (met 7 weken) en ik had hiervoor één miskraam gehad, jij al vier!
Meid, probeer je gedachten even op iets anders te zetten en hou je ons op de hoogte hoe het donderdag is gegaan?

Liefs Elin

Hey,

Even om je wat op te beuren. bij mij was het zwanger-gevoel in de 9e week ook helemaal weg. maar ik was toch zwanger hoor.
Je lichaam is zich vast al aan het aanpassen.

Laat je het weten?? Sterkte hoor!

Terug
Bovenaan