emotionele dweil.....

Hallo allemaal,

Heb ik het afgelopen jaar weinig tot geen last gehad van bijwerkingen van de Clomid, nou... deze maand is het dubbel en dwars raak.
Ik heb de afgelopen week menig conflict op mijn werk gehad. Mijn directeur heeft me er vandaag zelfs nog over gebeld op mijn vrije dag.
Maar ook mijn tranen vloeien rijkelijk.
Om werkelijk alles kan ik janken. Een simpele opmerking van mijn man of van ons kleine manneke. Maar ook bijv. net.
Bij een b.s. in onze buurt was vandaag een actie voor de stichting KIKA. Een onderdeel van deze dag was een ballonnenwedstrijd. De ballonnen gingen net de lucht in om 6 uur.
Ongeveer een 1000 ballonnen vlogen in de lucht.
Terwijl ik er naar stond te kijken biggelden de tranen over mijn wangen.
Mijn zoontje snapt er niks van... Waarom moet je huilen mama vraagt hij de hele dag.
En mijn man: die lacht er maar mee voortaan.... Ja hoor.... daar gaan we weer... roept ie als ik weer eens vol schiet....

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr lang leve de hormonen.

Als het nou nog eens voor een goed doel is, dan weet ik waar ik het allemaal voor gedaan heb

Tot snel
liefs,
mama Peet

Hoi Mama Peet,

Hahaha....grappig om te lezen dat het bij jou precies hetzelfde gaat als bij mij met die rot clomid! Nou ja....grappig....helemaal niet grappig, maar ik ben toch blij dat ik niet de enige ben. Begon al aan mezelf te twijfelen.... Ik heb dus ook heel veel last van bijwerkingen met de clomid, en dat wordt iedere maand een stukje heftiger. Volgende maand mogen we beginnen met IUI en moet ik Menopur gaan spuiten. Omdat het spuiten zijn klinkt het heftiger, maar ik lees overal dat de bijwerkingen ervan een stuk minder heftig zijn dan van de clomid, fijn dus!! Nog even doorbijten, over een paar dagen zal het allemaal weer wel wegzakken, en hopelijk was het allemaal voor het goeie doel en ben je straks hartstikke zwanger!

Liefs, Anke

Och arme  mama Peet,

wat heb ik met je te doen! Het  valt ook niet mee. Maar hou vol, want hopelijk komt er iets heel moois uit voort! (en het liefst een beetje snel).
Ook voor jou hoor Anke.
Bij mij valt het nog wel mee met de hormonen (heb dan ook geen clomid, wel lage dosering gonal F). Ben alleen een beetje snel afgeleid.

Nou, heel veel succes en hou vol!!!!!!!!!

Liefs, Belle

hallo lieverds,

Vandaag net zo'n dagje als gisteren. Wellicht nog iets erger zelfs...
Ik voel me echt een zombie.
Heb vanalles gedaan vandaag, maar kan niet zeggen dat ik me happy voel bij alles.
In de tuin gerommeld, lekker in de zon gezeten en wat in het huishouden gewerkt.
En of ik nou blij ben... nee helemaal niet.
Vanavond gaan we naar het theater. Heb ik ook al geen zin in... Erg he....
Het paasweekeinde komt er aan en mijn man moet werken! Baal, baal....

Komt ook nog bij dat ik vandaag veel last van mijn buik heb en al de hele dag van die viezige bruinige afscheiding heb en soms ook kleine stolsels bloed.....
Waar komt dat nou weer vandaan???
Ik zal blij zijn als het dinsdag is en ik naar de gyn kan. Hopelijk word ik daar wijzer en voel ik me dan ook weer wat happy-er.

sorry, maar ik moest ff ergens klagen.....
liefs, mama Peet

Hee Miep,
Je bent geen zeur!!! En ook al schijnt het zonnetje, je hebt al heel veel achter je kiezen gehad, dus dan kun je ook donkere wolken zien.......
Dus ben maar een emodweiltje, geeft niks, wij lezen(luisteren wel).
Dikke knuffel!!!

Hoi mama Peet,

Nou het is wel weer raak met ons zeg. Ook heb heb het zelfde gehad met de bijwerkingen van clomid. Ik werk op ijburg en daar hadden ze vorige week het boom feestdag en was de koninging ook aanwezig. Ook daar werden op een gegeven moment veel ballonen de lucht in gelaten en ook ik hield het niet droog stom he. stond ik daar dan half te janken. heb het zelfs als ik bepaalde verhalen van andere hoor zucht.
Maar ja gellukig is die fase nu weer een beetje over en kunnen we weer verder. Bah stom he wat je lichaam soms allemaal kan doen.

groetjes van mariska

Tja, mama Peet, wat kunnen we er aan doen......
Helemaal niets!!!! Laat alles maar over je heen komen!!

Succes dinsdag bij de Gyn. Heb je trouwens een beetje het idee dat alles op orde is in je lichaam?

Dikke kus, Kippie.

Lieve mama Peet,

Ik wilde je even een hartonder de riem steken.
Houd moed hoor....
Je doet het echt voor een goed doel.
Ook al lijkt het soms van niet!!
Die hormonen hebben idd. vervelende bijwerkingen.
Maar gelukkig zijn ze maar tijdelijk.
Ik zit nu nog in mijn pauze periode.
En wacht om op te gaan voor ivf.
Dat wachten is ook zeer frustrerend.
Mijn motto is geworden;
Houd moed,
Komt goed!!
En dat is de beste insteek, hoe moeilijk soms ook.

Groetjes, Jana.

Terug
Bovenaan